کد خبر ۷۵۶۶۹ انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱

انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات قم

آیین تودیع و معارفه مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات قم روز یکشنبه سی ام تیرماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، در این جلسه از زحمات سید حسن هانی مدیر کل پیشین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم قدردانی و سیدرضا موسوی به عنوان مدیر کل جدید این اداره کل معرفی شد.

بهرام سرمست استاندار قم در این آیین با بیان اینکه سهم کشور در تولید اطلاعات متناسب با مصرف آن نیست اظهار کرد: به لحاظ تولید محتوای دینی و علمی در استان قم دارای ظرفیت های بسیار خوبی هستیم.

استاندار قم بیان کرد: با استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات می‌توان محتوای تولیدی در حوزه‌های علمیه، موسسات فرهنگی و دانشگاه‌های استان را بالفعل کرد.

وی فعال بودن در حوزه اقتصاد دانش بنیان و استارت آپ‌ها را دیگر مزیت‌های نسبی استان قم دانست و تصریح کرد: از این زیرساخت‌ها باید در راستای تولید ثروت بهره گرفته شود.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: دولت الکترونیک و مشخصا شهر هوشمند از سیاست‌های دولت به صورت ملی و محلی است و باید زیرساخت‌های آن فراهم شود.

سرمست با بیان اینکه در هر زمینه ای که قصد پیشروی داشته باشیم با معارضینی مواجه خواهیم شد خاطرنشان کرد: این تعارضات باید در کارگروه های تخصصی حل شده و یک سیاست واحد در راستای تحقق دولت الکترونیک اتخاذ شود.

استاندار قم همچنین جوان‌گرایی را یکی از نکات قابل توجه در انتصابات عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تعامل با سازمان‌های مختلف، مدیرکل جدید فناوری اطلاعات استان قم بتواند توسعه زیرساخت‌های فناوری در استان قم را محقق کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com