کد خبر ۷۶۳۷۸ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد؛

راه اندازی تاکسی‌های VIP در قم

عزتی گفت: با توجه به موقعیت شهر قم و تغییر خطوط حمل و نقل عمومی و محدودیت‌های اعمال شده نیازمند راه‌اندازی تاکسی‌های VIP در شهر قم هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مرتضی عزتی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با تشریح موقعیت شهر قم و ورود سالانه بیش از ۲۰ میلیون نفر توریست مذهبی به شهر گفت: با توجه به حجم بالای ورود مسافر و زائر به شهر قم، نیازمند ارائه سرویس‌های حمل و نقل عمومی به‌روز به زائران و شهروندان هستیم.

وی از راه‌اندازی فاز نخست خطوط ویژه وتاکسی‌های VIP در سه‌راه بازار خبر داد و افزود: با توجه به موقعیت سه‌راه بازار و تغییر خطوط حمل و نقل عمومی و محدودیت‌های اعمال شده نیازمند راه‌اندازی خطوط ویژه تاکسی در این منطقه هستیم.

وی ارائه آموزش‌های ویژه برای رانندگان خطوط VIP را یکی از برنامه‌های سازمان تاکسیرانی دانست و یادآورشد: آموزش زبان‌های انگلیسی و عربی در سطح محاوره، ارائه آموزش‌های شهروندی برای برخورد مناسب با مسافران بخشی از برنامه‌های سازمان تاکسیرانی برای رانندگان این خطوط است.

عزتی تأکید کرد: راه‌اندازی رشته تاکسیرانی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم نیز در جهت آموزش رانندگان و با هدف ارتقاء خدمات تاکسیرانی در شهر قم تعریف شده که از مهرماه سال جاری دانشجو می‌پذیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: تاکسی‌های دربستی و VIP با استاندارد‌های بین‌المللی بوده و در مرحله ثبت‌نام و انجام مطالعات تکمیلی آن هستیم.

وی با گلایه از عدم همکاری ارگان‌های مرتبط گفت: ارائه خدمات استاندارد و به‌روز حمل و نقل عمومی به‌ویژه در حوزه تاکسیرانی نیازمند همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قم است که متأسفانه با وجود پیگیری‌های انجام شده هنوز بازخورد مثبتی دریافت نکرده‌ایم.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com