کد خبر ۷۶۳۹۱ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۸
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تأخیر پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل به‌هیچ‌عنوان قابل‌قبول نیست

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تأخیر پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل به‌هیچ‌عنوان قابل‌قبول نیست گفت: این پول‌ها نباید در بانک‌های عامل رسوب پیدا کند و دست خانواده‌های گرفتار نرسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور ظهر امروز در جلسه ستاد  اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با نحوه مقابله با دشمن اظهار داشت: رهبری در این زمینه فرموده‌اند کشور در جنگ تمام‌ عیار فضای مجازی و اقتصادی با دشمن قرار دارد در نتیجه باید قرارگاهی برای مقابله با دشمنان داشته باشیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان جایگاه و اهمیت اقتصاد و برگزاری جلسات کارگروه اقتصاد مقاومتی گفت: اگر عنوان کلی جلسات همان اقتصاد مقاومتی باشد و ذیل آن جلسات دیگر برگزار شود بسیار بهتر است.

وی با اشاره به تسهیلات پرداخت‌ شده به کمیته امداد قم، با بیان اینکه تأخیر پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل به‌هیچ‌ عنوان قابل‌ قبول نیست، تصریح کرد: این پول‌ها نباید در بانک‌های عامل رسوب پیدا کند و دست خانواده‌های گرفتار نرسد.

ذوالنور با بیان اینکه افراد تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) اقشاری آسیب‌پذیر هستند، خاطرنشان کرد: این اقشار آسیب‌پذیر پای دویدن ندارند که وام خود را دیر دریافت کنند در نتیجه باید تمهیدات لازم برای دریافت هر چه سریع‌تر وام از سوی این افراد فراهم شود.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی استان قم نیز در ادامه با اشاره به مشکلات استان در بخش واحدهای تولیدی و کارخانجات گفت: مشکلات این کارخانه‌ها به 5 مورد تقسیم‌بندی شده است، یک سری کارخانه‌ها از قدیم کار می‌کردند سعی‌مان این است که این کارخانه‌ها تعطیل نشوند.

آقاجانی با تأکید بر اتخاذ راهکارهای قانونی برای پیشرفت کار گفت: باید فکری برای کارخانه‌هایی که پروانه تأسیس دارند شود، در مورد این کارخانجات باید بررسی‌های لازم صورت بگیرد تا فعلاً اقدام به‌کار نکنند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com