کد خبر ۷۶۴۶۴ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳
قربانیان روز عید قربان قم؛

فوت 2 موتورسیکلت سوار در قم/اعزام 5 دستگاه آمبولانس به حادثه آتش سوزی بازار کهنه

در اثر آتش سوزی بازار کهنه 7آتش نشان مصدوم شد. تعدادی از مغازه ها و کارگاه های چوب بری و انبار آنها در بخشی از بازار کهنه قم که قدمت آن به دوران صفویه و قاجار باز می گردد دچار حریق شد و در آتش سوخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس 115 قم با اشاره به حوادث روز دوشنبه (21 مرداد ماه 1398) گفت: صبح امروز حادثه ای برای راکب موتورسیکلت در 30 متری کیوانفر رخ داد که منجربه فوت وی که یک آقای حدود 49 ساله بود، شد.

وی بیان داشت: عصرامروز نیز حادثه موتورسیکلت در بلوار پیامبراعظم رخ داد که منجر به فوت در دم و راکب موتور سیکلت سوار که یک آقای حدود 40 ساله بود، شد.

حریق بازار کهنه قم پس از سه ساعت مهار شد/هفت آتشنشان مصدوم شدند

سخنگوی اورژانس 115 قم با اشاره به حادثه حریق در میدان کهنه قم اشاره کرد و گفت: پنج دستگاه آمبولانس به محل اعزام تا خدمات رسانی کند.

فراهانی ابراز داشت: دراین حادثه تاکنون 6 نفر از عوامل آتش نشانی دچار آسیب و مشکلات تنفسی شدند که پس از دریافت خدمات اولیه فوریت پزشکی درمحل، جهت بررسی بیشتر با آمبولانس های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی همچنین به حریق دیگری اشاره کرد و گفت: ساعت 17:30 حریق در خیابان دروازه ری منجر به سوختگی 4 نفر با درجات مختلف شد که جهت انتقال مصدومین این حادثه 3 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل اعزام شد.

سخنگوی اورژانس 115 قم گفت: حال یکی از مصدومین که با سوختگی بالای 50 درصد بود، وخیم گزارش شده است که اقدامات تکمیلی درمانی در بیمارستان فرقانی برای وی شروع شده است.

کریمی سخنگوی آتشنشانی استان قم نیز در خصوص حادثه آتش سوزی بازار کهنه گفت: در این آتش سوزی که به مغازه های اطراف سرایت کرده بود با تلاش هجده خودرو عملیاتی آتشنشانی و چهار تانکر آب شهرداری به مدت سه ساعت به طور کامل اطفا شد.
سخنگوی آتشنشانی قم گفت:در اثر ریزش دیوار ها بر اثر آتش سوزی 7مامور آتشنشانی مصدوم شدند که با حضور به موثع عوامل اورژانس درصحنه حادثه راهی مراکز درمانی شدند.
کریمی عنوان کرد: سرای تاریخی ملاحسین در بازار کهنه به مغازه های نجاری و تولیدات چوبی تغییر کاربری داده بود،در این کاروانسرا حدود شصت مغازه تولید وسایل چوبی وجود دارد.

یک داماد قمی بر اثر اختلافات، در منزل مادر همسرش خودش را به آتش کشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، این اتفاق امروز عصر در خیابان نوبهار قم رقم خود که این فرد دچار سوختگی بالای 50 درصد شده است.
در این حادثه چند نفر از اهالی خانه نیز به کمک داماد آمدند، اما خود نیز دچار حریق شده و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com