کد خبر ۷۶۴۹۱ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۹

برپایی جشنواره رونق مشاغل خانگی در بوستان نجمه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، ابوالقاسم مقیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در راستا تقویت فرهنگ شهروندی و حمایت از کسب و کارهای خانگی اظهار کرد: در همین راستا جشنواره رونق مشاغل خانگی برگزار می‌شود که در آن بانوان کارآفرین محصولات خود را شامل محصولات غذایی و صنایع دستی عرضه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه هدف از برپایی این جشنواره تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان رونق ملی نامگذاری شده تعیین شده است تصریح کرد: جشنواره رونق مشاغل خانگی به مناسبت دهه ولایت به مدت ۱۰ روز در بوستان نجمه واقع در ابتدای خیابان شهید فاطمی(دورشهر) برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نمایشگاه این جشنواره را شامل ۶ غرفه فرهنگی و هنری عنوان کرد و افزود: این غرفه‌ها شامل آموزش خوشنویسی، گالری عکس، آموزش فرهنگ شهروندی به کودکان، آموزش مدیریت پسماند و تفکیک زباله و... است.

وی با بیان اینکه 6۰ غرفه در این نمایشگاه برای بانوان کارآفرین در نظر گرفته شده است گفت: همچنین در این ایام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برپایی جشن‌های مردمی در سطح بوستان‌ها را در هر شب در یک بوستان در نظر گرفته که در محل جشنواره تئاتر خیابانی، سرود و برنامه‌های فرهنگی نیز اجرا می‌شود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com