کد خبر ۷۶۵۰۴ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۴

ایستگاه‌های صلواتی بلوار پیامبر اعظم(ص) برای پیاده‌روی روز عید غدیر مجوزهای لازم را دریافت کنند

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: متقاضیان برپایی ایستگاه‌های صلواتی تا دو روز قبل از عید غدیر باید مجوز خود را دریافت کرده و قبل از آن اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر نکنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، در ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر ویژه عید غدیر که امروز به ریاست یونس عالی پور معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم در سالن جلسات ساختمان اداری مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ضمن بررسی ابعاد فرهنگی این مراسم در کاروان غدیر به وظایف دستگاه‌های دولتی نیز پرداخته شد.

سید محسن میرهادی از اجرای نورپردازی ویژه در شب عید غدیر در قم خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت عید غدیر نورپردازی و آذین‌بندی در بلوار پیامبر اعظم(ص) توسط شهرداری قم انجام‌شده و ستادهای مناطق هشتگانه شهرداری قم  نیز در این مسیر مستقر می‌شوند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم افزود: ایستگاه‌های خدمات‌رسانی و اکیپ‌های آتش‌نشانی در مسیر مستقرشده و تأمین آب شرب خنک و استقرار سرویس بهداشتی در دستور کار قرارگرفته است.

وی از صدور 9 مجوز ایستگاه صلواتی در مسیر بلوار پیامبر اعظم تا امروز خبر داد و گفت: متقاضیان برپایی ایستگاه‌های صلواتی تا دو روز قبل از عید غدیر باید مجوز خود را دریافت کرده و قبل از آن اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر نکنند و همچنین نمایشگاه غدیر نیز مانند سال گذشته در پردیسان دایر خواهد شد.

در ادامه جلسه احمدزاده نماینده شرکت مخابرات استان قم از پوشش آنتن دهی مسیر پیاده‌روی کاروان غدیر در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و تصریح کرد:  اینترنت مسیر پیاده‌روی 4G  بوده و 6 تلویزیون شهری و یک تلویزیون داخل مسجد مقدس جمکران در اختیار نهادهای فرهنگی است تا بتوانند در جهت ترویج  فرهنگ علوی از آن استفاده کنند.

وی شرکت مخابرات را آمادگی همکاری با مسجد مقدس جمکران و دیگر نهادها خواند و گفت: امروز تلفن همراه به‌عنوان یک رسانه در دسترس همه بوده و با آنتن دهی مناسب در مسیر کاروان غدیر زائران امکان ارسال فیلم و عکس را در شبکه‌های اجتماعی را دارند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com