کد خبر ۷۶۷۴۲ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۸

افتخارآفرینی ووشوی قم در کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،  مسابقات ووشو قهرمانی کشور در سبک نان‌چوان بین 428 ووشوکار به میزبانی هیات ووشو شهر الوند برگزار شد و شرکت کنندگان در حضور علی جهانگیری رئیس کمیته سبک نانچوان ایران برای به دست آوردن رتبه‌های برتر با یکدیگر مسابقه دادند.

شرکت کنندگان در این مسابقات برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز رده سنی بزرگسالان در سالن ورزشی یادگار امام (ره) شهر الوند رقابت کردند، در حالی که بیش از 400 ووشوکار از 21 استان در رقابت‌ها به میدان رفتند و در نهایت به نفرات اول تا سوم مدال و حکم قهرمانی اعطا شد.

در شرایطی که رقابت ووشوکاران شرکت کنندگان در این پیکارها در دو بخش تالو ساندا به انجام رسید و حضور برخی ووشوکاران مطرح بر جذابیت مسابقات افزوده بود، نمایندگان هیات ووشو استان قم در مجموع موفق به کسب هفت مدال شامل چهار نشان طلا و سه مدال نقره شدند.

در این پیکارها احمد عمویی و احسان رمضانی در تالوی رده سنی بزرگسالان موفق به کسب چهار مدال طلا برای تیم قم شدند، همچنین محمدمهدی خورشیدی در بخش تالو دو مدال نقره کسب کرد و در قسمت ساندا سجاد عبدالحمزه تنها ووشوکار قم بود که موفق به کسب یک مدال نقره شد.

خبر دیگر از ووشو استان قم به حضور موفق ملی‌پوش ووشو قم در دهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا اختصاص دارد، رقابت‌هایی که از این هفته با حضور 400 ووشوکار به نمایندگی از 20 کشور آسیایی در کشور برونئی به انجام می‌رسد و تا پایان هفته برترین‌های خود را خواهد شناخت.

در شرایطی که تیم ملی ووشو کشورمان در دو بخش ساندا و تالوی پسران و دختران در این رویداد شرکت کرده، مهدی اکبری ملی‌پوش ووشو استان قم در وزن 56 کیلوگرم ساندای جوانان با عملکرد درخشان خود ابتدا سون جائه‌مین از کره‌جنوبی دارنده مدال طلای جوانان جهان در سال 2018 را با اقتدار از پیش روی برداشت و به نیمه نهایی رسید تا به مصاف حریفی از هند برود.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com