کد خبر ۷۶۷۵۸ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۴

گلایه از ضعف‌ هیأت‌ شنای قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، هیأت‌ شنا، شیرجه و واترپلو در قم به دلیل عدم فعالیت یا برنامه‌های اجرایی کمرنگ خود عملا یکی از هیات‌های ورزشی ضعیف در این استان به شمار می‌رود، به همین دلیل در عرصه قهرمانی خبر خاصی از این رشته ورزشی مخابره و شنیده نمی‌شود و ورزشکاران این رشته سردر گم هستند.

در حالی که مسابقات کشوری شنا با عنوان جام اعیاد قربان و غدیر در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال پسران به میزبانی زنجان برگزار شد، آراد مهدی‌زاده یکی از شناگران مستعد قم به عنوان ورزشکار تیم آکادمی ۹ دی تهران در این رقابت‌ها به آب زد و عنوان دوم و مقام نایب‌قهرمانی مسابقات را کسب کرد.

در شرایطی که ۹۱ شناگر در این رقابت‌ها حضور داشتند، شنای قم در این مسابقات تیمی نداشت، اتفاقی که با توجه به عملکرد چند سال هیأت‌ مورد ریاست حسین حاجی‌اسماعیلی چندان دور از ذهن هم نبود، به همین دلیل حالا قمی‌ها شاهد سربلندی تیم تهرانی با شناگر قمی در مسابقات کشوری هستند.

نکته‌ای که علاقمندان به شنا را در قم سخت آزار می‌دهد این است که همچنان هیأت‌ شنا، شیرجه و واترپلو استان قم در خصوص مدال‌های آراد مهدی‌زاده بی‌تفاوت است و در رقابت‌هایی که به میبانی زنجان به انجام رسید نیز تیمی اعزام نکرد، مسابقاتی که آراد مهدی‌زاده نوجوان شنای قم باز هم موفق به کسب مدال شد.

این شناگر خوش‌آتیه در ماده ۱۰۰ متر قورباغه با حریفان خود به رقابت پرداخت و سرانجام با ایستادن در مکان دوم موفق به کسب نشان نقره شد تا شنا و علاقمندان به این رشته در قم افسوس کم‌کاری‌های موجود در این رشته ورزشی را خورده و شنا قم همچنان در خاموشی به سر ببرد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com