کد خبر ۷۶۸۱۶ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۷

افتتاح 200 پروژه با اعتباری بالغ‌ بر 470 میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در قم

استاندار قم از افتتاح 200 پروژه در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ‌بر 470 میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری خواهند رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، بهرام سرمست ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، مسئولیت‌پذیری مسئولان و دولتمردان برای آینده‌نگری بیشتر را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: از همه دولتمردان به‌ویژه مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر یادی کرده و از خدمات تمامی مسئولان قدردانی می‌کنیم.

استاندار قم مردم این استان را ولی‌نعمت مسئولان دانست و افزود: در شرایطی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران درصدد سیاه نمایی تلاش دولتمردان و به دنبال تزریق ناامیدی و یأس در میان مردم هستند و افرادی هم خواسته و ناخواسته هم‌صدا با دشمنان نظام می‌شوند، جای دارد روح هم‌افزایی و انسجام را بین ارکان نظام به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه سیاست داخلی یک نوع ثبات و امنیت که مثال‌زدنی بوده برقرار کرده است، در بعد سیاست خارجی نیز دشمنان نظام را ناامید و ناکام گذاشته است.

سرمست با تأکید بر به‌کارگیری تدابیر لازم توسط مسئولان همگام با بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: باید بتوانیم فضای جامعه را برای انتخابات امسال آماده کنیم تا مشارکت و حضور مردم را به رخ جهانیان بکشیم.

استاندار قم با تأکید بر سرکشی مسئولان به مناطق کم برخوردار عنوان کرد: پیوندهای اجتماعی دارای سلسله‌مراتب است، این پیوندها ارزشمند بوده و باید به آن تعلق‌خاطر داشت.

وی ابراز کرد:امروز تحت آموزه‌های دین مبین اسلام آنچه وحدت‌بخش جامعه ایرانی بوده مذهب تشیع است، برای مثال، در هشت سال جنگ تحمیلی تمام ملیت‌ها و قومیت‌ها پای‌کار آمدند، بنابراین باید با وحدت و انسجام جلوی توطئه افکنی های دشمنان را گرفت.

سرمست اصحاب رسانه را بازوان مشورتی مدیران استان دانست و گفت: کسی که به‌صورت داوطلبانه وارد عرصه شده را ارج می‌نهیم اما برخی خبرنگاران هم با تهمت و سیاه نمایی به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند.

استاندار قم در مورد انتخاب مدیرکل امور بانوان استانداری نیز گفت: از مشورت بانوان در جاهایی که مختص بانوان است باید کمک گرفته شود، در وهله نخست باید از خرد جمعی بانوان کمک بگیریم، همچنین در حال ارزیابی و پیگیری برای انتخاب مدیرکل امور بانوان وزنان استانداری قم هستم.

وی با تأکید بر اینکه باید در پی بالاتر بردن سهم بانوان در مدیریت استان باشیم، خاطرنشان کرد: از نظرات بانوان در همه کارگروه‌ها استفاده کرده و از نظرات آن‌ها بهره خواهیم برد.

سرمست با بیان اینکه فضای موجود جامعه انتخابات پرشور نیست، تأکید کرد: مردم ایران علیرغم همه اختلاف سلایق و گرایشات سیاسی به این سادگی قابل پیش‌بینی نیستند و نمی‌توان گفت که آیا انتخابات پرشوری خواهیم داشت یا نه.

استاندار قم رقم خوردن انتخابات با مشارکت حداکثری را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: هرکسی که دلسوز مملکت و نظام است باید مردم را اقناع کند، البته انجام این کار به‌سادگی انجام نمی‌شود اما می‌توان به سمت مشارکت حداکثری مردم پیش رفت.

وی در پایان از افتتاح 200 پروژه در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ‌بر 470 میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com