کد خبر ۷۶۸۲۶ انتشار : ۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۰
خطیب نماز جمعه امروز قم:

دشمن ‌مزدورانی را برای فتنه جدید در ایران استخدام کرده است/ جوانان خاکریزها را در جبهه فرهنگی قرار دهند

امام‌جمعه قم گفت: در 8 سال دفاع مقدس و فتنه 88 نقشه دشمن را بر آب کردیم و امروز عفاف و حجاب و فرهنگ را نشانه گرفته و مزدورانی را برای فتنه جدید استخدام کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،  آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد،اظهار داشت:اهل تقوا محبوب خداوند و موردتوجه پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) هستند، با رعایت تقوا آبروها حفظ ‌شده و افراد جامعه نسبت به یکدیگر محبوب می‌شوند.

وی با اشاره به آثار و برکات تقوا افزود: در پرتو تقوا هرکسی به‌حق خود رسیده و هر ظلمی که در دنیا انجام می‌شود به خاطر بی‌تقوایی است و رعایت تقوا برای زندگی دنیا را شیرین و برای آخرت ثمربخش است.

امام‌جمعه قم با اشاره به فرارسیدن هفته دولت بیان کرد: دولت ‌6 سال فرصت برای ارائه خدمت به مردم داشت و دو سال پایانی فرصت جمع‌بندی و اتمام برنامه‌های نیمه‌کاره است و منویات رهبر معظم انقلاب چراغ راه آن‌هاست.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به اهمیت روز غدیر خم عنوان کرد:غدیر درس ولایت مداری دارد و به ما آموخت اگر مسلمانان بیعت و پیمانی با رسول خدا دارند ولی اقدامی نکنند افرادی هستند که اوضاع را به هم می‌ریزند.

آیت‌الله سعیدی تصریح کرد:به برکت نظام اسلامی مردم ولایت مدار ایران اسلامی عید غدیر را گرامی داشتند، باید درس‌های عید غدیر را بیاموزیم و مخالفت با عید غدیر مخالفت باخدا و پیامبر(ص) وامیرالمومنین(ع) و ولایت‌فقیه است.

وی گفت:مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت ابراز نگرانی نسبت به حجاب کردند و فرمودند چون حجاب حکم شرعی و مسئله قانونی است دستگاه‌های دولتی و حکومتی و مدیران مراقب باشند تا به قانون عمل شود.

امام‌جمعه قم با تأکید بر اینکه دشمن دین را مورد هدف قرار داده است، بیان کرد:اسلام‌ستیزان هجوم خود را به فرهنگ جامعه کشاندند و تلاش می‌کنند در باب عفاف و حجاب شبهه افکنی کرده و نسل جوان را به‌سوی هوس‌های بی‌ارزش سوق دهند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: در 8 سال دفاع مقدس و فتنه 88 نقشه دشمن را بر آب کردیم و امروز عفاف و حجاب و فرهنگ را نشانه گرفته و مزدورانی را برای فتنه جدید استخدام کرده ولی این را بداند که بسیجیان و ملت ایران محب اهل‌بیت(ع)، دشمن را ذلیل کرده و شکست می‌دهد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com