کد خبر ۷۶۸۶۱ انتشار : ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸
با حضور جانشین فرماندهی انتظامی قم؛

کودک مبتلا به سرطان در قم لباس پلیس پوشید

امیرعباس، کودک ۶ ساله مبتلا به سرطان، با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با پوشیدن لباس پلیس به آرزوی قلبی خود رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،  «امیرعباس موغاری» مبتلا به سرطان که بزرگ‌ترین آرزوی خود را پلیس شدن و پوشیدن لباس پلیس بیان می‌کرد، با حضور سرهنگ صیاد درویشی، جانشین فرمانده انتظامی استان قم به آرزوی خود رسید.

این کودک ۶ ساله قمی که از بیماری سرطان رنج می‌برد  وقتی از او می‌پرسند، دوست داری چه کاره شوی در پاسخ اعلام می‌کند «دوست دارم پلیس شوم» که طی هماهنگی با فرمانده انتظامی استان قم شب گذشته به آرزوی خود رسید.

 به نمایندگی از سردار آقاخانی، فرمانده انتظامی استان قم، سرهنگ درویشی جانشین فرمانده انتظامی استان قم، رئیس حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی استان و جانشین معاون اجتماعی این فرماندهی با حضور در منزل این کودک و اهدای خودرو و تفنگ اسباب بازی پلیسی به وی، از خداوند متعال سلامتی و شفای عاجل تمامی بیماران سرطانی خصوصاً این کودک ۶ ساله را مسئلت کردند.

گفتنی است، والدین امیر عباس نیز ضمن قدردانی از زحمات کارکنان نیروی انتظامی، از این اقدام که سبب خوشحالی بیش از حد فرزند بیمارشان شده بود، قدردانی کردند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com