کد خبر ۷۶۸۷۳ انتشار : ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷

لزوم نظارت دقیق بر پیمان‌های نگهداری فضای سبز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،  جلسه هماهنگی ستاد و مناطق شهرداری سازمان پارک‌ها و فضای سبز با حضور روسای ادارات فضای سبز مناطق و معاونین و روسای ادارات سازمان برگزار شد.

در این جلسه موضوعاتی نظیر واگذاری مجدد پیمان‌های نگهداری فضای سبز در آذرماه، مبلمان بوستانی و سیستم‌های روشنایی و آبنماهای بوستان‌ها، حذف آبیاری تانکری، پرداخت به موقع حقوق کارگران و پیمان‌های فضای سبز بررسی شد.

پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در این جلسه بر لزوم نظارت دقیق بر پیمان‌های نگهداری فضای سبز تاکید کرد و گفت: با توجه به پایان فصل گرما و آغاز فرآیند کاشت مساله نگهداری فضای سبز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: حتما ناظرین مقیم و عالیه و کارشناسان پیمان‌های نگهداری فضای سبز باید حضور بیشتری در پروژه‌ها و عرصه‌های فضای سبز داشته باشند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: در شیوه‌های نگهداری فضای سبز هم باید تغییراتی صورت گیرد و در این تغییرات آموزش کارگران در اولویت باشد.

جوادیان خاطرنشان کرد: جلسات هماهنگی ستاد و مناطق سازمان پارک‌ها هر ماه یک بار با حضور روسای ادارات فضای سبز مناطق هشتگانه، مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان و کارشناسان در راستای بررسی مشکلات عرصه‌های فضای سبز برگزار می شود و پروژه های فعال و کلان فضای سبز مناطق بررسی و در خصوص مشکلات و موانع و ایرادات آنها بحث می شود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com