کد خبر ۷۷۳۳۷ انتشار : ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۴
فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) استان قم:

امروزه فضای مجازی یک میدان جنگ تمام عیار است/ یکی از اولویت های مهم کشور فضای مجازی است

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) استان قم با اشاره به اینکه برخی در فضای مجازی به دنبال تخریب باورهای دینی مردم هستند، گفت:امروزه فضای مجازی یک میدان جنگ تمام عیار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سردار محمد تقی شاهچراغی صبح امروز در نشست فرماندهان نواحی و حوزه های مقاومت بسیج با اشاره به اهمیت فضای مجازی، اظهار داشت: میدان تقابل ما با نظام سلطه و استکبار عرصه های مختلفی دارد و امروز دشمن با استفاده از فناوری و علم روز وارد این میدان شده است.

وی با اشاره سخن مقام معظم رهبری که فرمودند اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت و وسعت انقلاب اسلامی است ، گفت: اگر این سخن را مبنا قرار دهیم جا دارد در هر موضوعی و هر عرصه ای که کار می کنیم فضای مجازی هم پیوستی از آن موضوع باشد.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) استان قم بیان داشت: طبق آمار اعلام شده دشمن بر روی قم تمرکز بیشتری دارد و در حوزه های مختلف در حال برنامه ریزی برای ضربه زدن است اما تجربه نشان داده مردم قم همیشه توطئه های دشمان را خنثی کرده اند.

وی عنوان داشت: یکی از اولویت های مهم کشور فضای مجازی است، برخی در فضای مجازی به دنبال تخریب باورهای دینی مردم هستند.

سردار شاهچراغی با اشاره به اینکه ما نسبت به دشمن دیر وارد فضای مجازی شده ایم، گفت: هنوز هم برخی ها اهمیتی به این فضا نمی دهد و اعتقادی به این فضا ندارد ولی با این وجود پیشرفت های خوبی در این فضا کسب کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: باید هر کسی نسبت به موضوع و جایگاه انقلاب اسلامی و فضای مجازی دغدغه داشته باشد و باید از ظرفیت فضای مجازی در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی استفاده کنیم.

فرمانده سپاه با اشاره به برخی مشکلات فرهنگی و اجتماعی در قم ، عنوان داشت: باید در موضوعات حاشیه نشینی، طلاق، اعتیاد و مفاسد اخلاقی اقدامات موثری در استان انجام بگیرد و ما هم آمادگی همکاری با دیگر بخش ها را داریم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com