کد خبر ۷۷۴۷۶ انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۱

تقاطع غیرهمسطح ولیعصر(عج) قم تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار قم آخرین وضعیت احداث تقاطع غیرهمسطح ولیعصر(عج) را مورد توجه قرار داد و گفت: روگذر این پروژه تا آذرماه تکمیل می‌شود و امیدواریم بتوانیم کل پروژه که به‌صورت چهار سطحه در حال احداث است را در دهه فجر به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سید مرتضی سقائیان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه عمار یاسر اظهار داشت: احداث این محور با جدیت در حال انجام و پیگیری است و ریزدانه‌های زیادی برای تملک املاک مسیر وجود داشته که هر هفته چندین توافق ملکی در این پروژه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه 300 پلاک برای احداث فاز 5 عمار یاسر باید آزادسازی شود، ابراز کرد: در سال جاری 35 میلیارد تومان برای تملک املاک این مسیر در نظر گرفته‌شده بود که با توجه به اتمام این بودجه، برای ادامه تملکات 70 میلیارد تومان دیگر در نظر گرفته‌شده است.

شهردار قم با اشاره به تشکیل کمیته آزادسازی املاک عمار یاسر تصریح کرد: این کمیته زیر نظر شهردار منطقه به‌صورت مداوم در حال توافق با املاک این مسیر هستند و هر هفته پرونده‌هایی در این رابطه را به کمیته توافقات شهرداری ارسال می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه حرکت اجرای پروژه عمار یاسر با روند خوب و مناسبی روبرو است، یادآور شد: تراکم املاک در فاز پنج این پروژه زیاد است که بدنه این پروژه نیز در حال آزادسازی است که انشالله بعد از اتمام تملکات این پروژه تا میدان سپاه احداث می‌شود.

سقائیان نژاد آخرین وضعیت احداث تقاطع غیرهمسطح ولیعصر(عج) را موردتوجه قرار داد و گفت: روگذر این پروژه تا آذرماه تکمیل می‌شود و امیدواریم بتوانیم کل پروژه که به‌صورت چهار سطحه در حال احداث است را در دهه فجر به بهره‌برداری برسانیم.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com