کد خبر ۷۷۷۳۵ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۳
معاون فنی مرکز قم مطرح کرد؛

پنج شبکه تلویزیونی با کیفیت ۴K در قم دریافت خواهد شد

امکان دریافت پنج شبکه تلویزیونی با کیفیت ۴K در قم فراهم شد.

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مهندس خراسانیان معاون فنی مرکز قم گفت: با تلاش مهندسان صدا و سیمای مرکز قم امکان دریافت پنج شبکه تلویزیونی سه، نمایش، شما، ایران کالا و سپهر با کیفیت ۴ K و دریافت با کیفیت شش شبکه سراسری رادیویی در قم فراهم شد.

خراسانیان افزود: امکان دریافت باکیفیت بسیار خوب و با فرمت HECV شبکه‌های این پنج شبکه از امروز به طور رسمی فراهم شده است.

معاون فنی صدا و سیمای مرکز قم گفت: تلویزیون‌ها و دستگاه‌های گیرنده‌ای که امکان دریافت تصاویر با کیفیت ۴ K را داشته باشند می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

مهندس خراسانیان اظهار کرد: همچنین با نصب و راه اندازی فرستنده‌های جدید و در پاسخ به درخواست‌های مکرر شهروندان، امکان دریافت با کیفیت مطلوب شبکه‌های رادیویی آوا، محرم، تلاوت، صبا، نمایش و گفتگو فراهم شد.

او گفت: شهروندان می‌توانند برنامه‌های این شبکه‌ها را برروی موج اف ام و ردیف ۹۳/۱ مگاهرتز شبکه آوا، رادیو محرم ردیف ۹۵/۱، رادیو تلاوت ۱۰۱/۱، رادیو گفتگو ۱۰۳/۱، و رادیو نمایش ۱۰۵/۱، و رادیو صبا ردیف ۱۰۷/۱ مگاهرتز دریافت کنند.

معاون فنی صدا و سیمای مرکز قم گفت: برای نصب و راه اندازی این فرستنده‌ها و دو آنتن جدید حدود هفتصد میلیون تومان از اعتبارات سازمان صدا و سیما و مرکز قم هزینه شده است.

با راه اندازی این فرستنده‌ها تعداد شبکه‌های رادیویی که در قم با کیفیت مناسب دریافت میشود به هجده شبکه رسیده است.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com