کد خبر ۷۷۷۵۳ انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۹

گزارش تصویری تکریم خدام اربعین امام حسین(ع) در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، همایش تکریم از خدام اربعین امام حسین(ع) امروز بعد از نماز ظهر و عصر با حضور ۱۲۰۰ موکب‌دار بزرگ مستقر در ایام پیاده‌روی اربعین در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد.
این موکب‌داران روزهای ۲۴ و ۲۵ شهریورماه در همایشی در مشهد مقدس حضور داشتند و امروز ۲۶ شهریورماه برای شرکت در همایش تکریم خدام امام حسین علیه‌السلام در حرم کریمه‌ اهل‌بیت(س) حضور یافته‌اند.
این همایش با هدف تکریم از خادمان امام حسین(ع)، وفاق و همدلی بیش از پیش دو ملت ایران و عراق و رساندن پیام پیاده‌روی اربعین حسینی به جهانیان دنبال شده است.
در این همایش آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) سخنرانی کرده و در ادامه نجفی و کربلایی به مرثیه‌خوانی پرداختند.
زیارت مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه(س) و حضور بر سر سفره کریمانه بانوی کرامت نیز پایان بخش برنامه‌های همایش تکریم از خدام اربعین امام حسین علیه‌السلام است.
این همایش از سوی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و با همکاری نهادهای امنیتی، خدماتی، انتظامی، سپاه پاسداران و مسؤولان ستاد عتبات و ستاد اربعین حسینی استان قم برگزار شده است.
بعد از پایان همایش، خدام اربعین امام حسین(ع)، طی مراسم بدرقه‌ای به تهران اعزام شدند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com