کد خبر ۷۷۸۱۹ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۹

مچ‌گیری نمی‌کنیم ولی مدیران پاسخگو باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، احمد امیرآبادی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به مشکلات مجتمع‌های مسکن مهر اظهار کرد: بحث آسفالت محوطه‌های این مجتمع‌ها جزو مشکلات ساکنان مجتمع‌ها است و امکان رفع این مشکل با تخصیص قیر از طرف دولت و مشارکت مردم وجود دارد.

وی ادامه داد: پروژه‌های احداث راه در استان قم با تاخیر اجرا می‌شود و طول کشیدن یک پروژه به مدت 10 سال جای بررسی دارد، در حالی که چنین پروژه‌هایی توسط بخش خصوصی یا بخش عمومی در زمانی حدود 6 ماه اجرا می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: آسیب شناسی طولانی شدن زمان اجرای پروژه‌ها در استان قم ضروری است، پروژه‌هایی که حتی نیازمند اعتبارات سنگینی نیستند.

امیرآبادی با اشاره به وضعیت بافت فرسوده شهر قم اظهار کرد: بحث افت ولتاژ در این بافت مشاهده می‌شود و نیاز به جابه جایی تیرهای برق در بافت وجود دارد، کمیته مردمی احیای بافت فرسوده با حضور اقشار مختلف در قم تشکیل و راهکارهایی برای احیای این بافت توسط اعضای کمیته ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال دخالت در امور اجرایی نیستند، ولی مدیران استانی باید به نمایندگان مجلس پاسخگو باشند، به دنبال مچ گیری نیستیم، بلکه هدف اصلاح امور است.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com