کد خبر ۷۷۸۳۱ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۹

قم میزبان اردوی تیم ملی کبدی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، تیم ملی کبدی جوانان ایران در راه کسب آمادگی برای حضور موفق در پیکارهای 2019 قهرمانی جوانان جهان از مدت‌ها قبل در اردوی آماده‌سازی است و بهترین‌های این رشته زیر نظر کادر فنی مراحل مختلف تمرینات آماده‌سازی را در شهرهای گوناگون پشت‌سر گذاشته‌اند.

اکنون که کمتر از دو ماه دیگر به شروع رقابت‌های قهرمانی کبدی جوانان دنیا باقی مانده، یازدهمین مرحله اردوی تیم ملی توسط کادر فنی این تیم برنامه‌ریزی شده و با حضور نفرات برگزیده به میزبانی هیات کبدی استان قم در خانه کبدی مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم آغاز شد.

این مرحله از برنامه‌های تمرینی تیم ملی جوانان تا روز چهارم مهر ماه در قم جریان خواهد داشت، در شرایطی که 16 کبدی‌کار جوان و مستعد از استان‌های مختلف در اردو هستند و اتفاق مهم و ویژه برای علاقمندان به کبدی در قم، حضور علی‌اصغر وفایی ملی‌پوش خوش‌آتیه کبدی قم در تیم ملی ایران است.

تیم ملی کبدی جوانان در حالی آماده‌ حضور موفق در پیکارهای جهانی 2019 می‌شود که میزبانی این مسابقات به قم سپرده شده و رقابت‌های این دوره روزهای 18 تا 25 آبان ماه در جزیره کیش به انجام می‌رسد و تیم‌های مطرح کبدی دنیا برای کسب رتبه‌های برتر در ایران به رقابت می‌پردازند.

در شرایطی که جواد موسوی‌نسب هدایت تیم ملی کبدی جوانان را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان بر عهده دارد، آرش اکبری، رضا میرباقری، میلاد جباری، محمدرضا کبودرآهنگی، احمد عسگری، امید خجسته، وحید رضایی‌مهر، محمدرضا شادلو، سعید اکرمیه، میلاد احمدی، امیرحسین بسطامی، حیدرعلی اکرامی، امین قربانی، امیرحسین داوری، علی‌اصغر وفایی و محمدسجاد کیوانی‌نژاد نفرات حاضر در این اردو هستند.

خبر دیگر از کبدی به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ایران اختصاص دارد که در بخش دختران و پسران آن تیم قم حضور داشت اما بین چهار تیم برتر قرار نگرفت، در حالی که در بخش دختران آذربایجان شرقی و در قسمت پسران تیم گلستان روی سکوی قهرمانی مسابقات جای گرفتند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com