کد خبر ۷۷۸۴۷ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۷

آغاز ثبت نام از خادمین قرارگاه مردمی اربعین حسینی

مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم گفت: افرادی که علاقه‌مند خدمت به زائران اربعین حسینی هستند با مراجعه به سایتwww.hikarbala.ir ثبت‌نام کرده و به‌عنوان خادم در قرارگاه مردمی اربعین به زائرین حسینی خدمت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مهدی قربانی کرمدر گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: فعالیت قرارگاه اربعین استان قم 13 مهرماه آغاز و تا 13 آبان ماه به مدت یک ادامه دارد.

وی افزود: سال گذشته قرارگاه مردمی اربعین قم به 121 هزار زائر خدمت‌رسانی کرد و پیش‌بینی می‌شود بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال  به 300 هزار زائر حسینی خدمت‌رسانی شود.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم با اشاره به اهمیت خدمت به زائران اربعین حسینی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 1800 خادم به‌صورت مستقیم در قرارگاه مردمی اربعین استان به زائرین حسینی خدمت‌رسانی کردند.

قربانی کرمعنوان کرد: برنامه‌ریزی‌شده محل خدمت به زائرین اربعین در چند نقطه در استان باشد و قرار است از 2 هزار خادم ثبت‌نام شود تا در سه شیفت 8 ساعته به زائرین خدمت‌رسانی کنند.

ویتصریحکرد:،افرادیکهعلاقه به خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در زمینهٔ های مکانیکی، طراحی، کامپیوتر،آشپزی،نانوایی،برق‌کشی وهرخدمتی که می‌توانند به زائرین انجام دهند با مراجعه به سایت www.hikarbala.i  ثبت نام کرده و به‌عنوان خادم در قرارگاه مردمی اربعین به زائرین حسینی خدمت کنند.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم بیان کرد: حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مصلی قدس، مساجد و اماکن عمومی دیگر از 13 مهرماه به مدت یک ماه از زائرین اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.

قربانی کرم عنوان کرد: با توجه به شعار "حب الحسین یجمعنا"  برنامه ما این است که خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در استان قم در یک نقطه نباشد و با توجه به تدابیر صورت گرفته شهروندان قمی می‌توانند در منزل خود میزبان زائرین اربعین باشند.

وی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خاطرنشان کرد: عمود نخست پیاده‌روی اربعین مسیر نجف تا کربلا نیست بلکه عمود نخست می‌تواند شهر مقدس قم باشد،هرکسی که از کربلا جاماند نیز می‌تواند به زائرین اباعبدالله خدمت‌رسانی کند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com