کد خبر ۷۷۹۱۹ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵

پردیسان قم به جاده اراک متصل می‌شود

معاون استاندار قم از اجرای طرح اتصال تقاطع غیرهمسطح شهرک پردیسان به جاده اراک به طول 1800 متر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محسن بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به آخرین وضعیت احداث مسیر ارتباطی تقاطع غیرهمسطح شهرک پردیسان به جاده اراک اظهار داشت: اخیراً در شورای ترافیک و شورای ایمنی راه‌های استان این موضوع مطرح و در شورای برنامه‌ریزی استان اجرای آن به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه از تقاطع غیرهمسطح پردیسان، عبور از مسیر رودخانه و از کنار بیمارستان امام رضا(ع) به جاده اراک متصل می‌شود، خاطرنشان کرد: این پروژه به طول 1800 متر با هزینه سنگین اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم راه دسترسی بیمارستان امام رضا(ع) را موردتوجه قرار داد و افزود: دور بگردانی که بعد از تپه سلام وجود داشته کاملاً غیر ایمن و غیر فنی است که با توجه به شیب بالا بسیار خطرآفرین است.

وی با تأکید بر اینکه این دوربرگردان به درخواست استفاده‌کنندگان از بیمارستان امام رضا(ع) وجود داشته و هیچ‌گونه توجیه فنی ندارد، عنوان کرد: این نقطه بسیار حادثه‌خیز است که در کمیسیون ایمنی راه‌ها به راهداری مأموریت ایجاد روشنایی، ترمیم مسیر، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در این مسیر داده‌شده است.

بهشتی، بهترین راه دسترسی به بیمارستان امام رضا(ع) در مسیر جاده اراک را استفاده از دوربرگردان دوم دانست و ادامه داد: دوربرگردان دوم با فاصله 1.5 کیلومتری این بیمارستان قرار داشته که بسیار با ایمن و مطمئن است.

وی مخالف با اجرای تقاطع غیرهمسطح خیابان امام خمینی(ره) با خیابان شهید کیوانفر را موردتوجه قرار داد و اضافه کرد: خیابان امام تنها خیابان حرم نمای قم است که شورای ترافیک تأکید بر اجرای زیرگذر در مسیر خیابان شهید کیوانفر دارد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com