کد خبر ۷۷۹۳۴ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۲

کتاب روایت زندگی مادر شهیدان کارکوب زاد در قم نقد می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: به همت این اداره کل و با همکاری و مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج دانش‌آموزی قم مراسم نقد کتاب خانم کارکوب روایت زندگی مادر شهیدان کار کوب زاده با حضور خانواده شهید برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حجت‌الاسلام امیر عطاالله جباری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: تکلیف دینی و ملی ما علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا معرفی آثار مکتوب و ماندگار در این حوزه است.

وی با اشاره به لزوم ترویج سیره شهدا در جامعه افزود:  سبک زندگی ایثارگران، جانبازان و باورهای اعتقادی و مواضع فکری شهدا یکی از موضوعاتی است که باید موردتوجه باشد تا نسل حاضر و آینده نسبت به آن آگاه باشند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم تصریح کرد: هدف از برگزاری نشست نقد کتاب "خانم کار کوب" تکریم خانواده شهیدان به‌ویژه مادران شهید به‌عنوان اسوه صبر و نماد استقامت زینبی است که حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی شدند.

جباری ادامه داد: روایت زندگی مادر شهیدان کار کوب زاده نوشته رضیه غبیشی، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، نشر شهیدکاظمی و بسیج دانش آموزی استان قم به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در تالار غدیر اداره کل کتابخانه ها برگزار می شود.

وی با اشاره به زندگی مادر شهیدان کارکوب زاده گفت: این بانوی پاکدامن از زنان مقاوم و شجاعی است که سه فرزند عزیز خود را تقدیم به انقلاب کرد و در آن دوران حساس و سرنوشت ساز به ندای امام خویش لبیک گفت تا مانع ورود دشمنان متجاوز به خاک پاک ایران اسلامی باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم خاطرنشان کرد: نشست نقد کتاب خانم کارکوب روز چهارشنبه 3 مهرماه ساعت 10 صبح در تالار غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم واقع در خیابان ساحلی برگزار می شود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com