کد خبر ۷۷۹۹۵ انتشار : ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۳

ترویج قرآن و عترت باید زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: یاد خداوند متعال در همه حال خوب است اما در رویارویی با جبهه دشمن اهمیت بیشتری دارد که امروز نیز مبتلا با آن هستیم و این یکی از درس‌های مهم قرآنی است.

وی با تاکید بر اینکه کار قرآنی ما باید زنده و پویا و متناسب با زمان باشد، اضافه کرد: محصول مؤسسات قرآنی در جامعه علاوه بر جمع نخبگان و فرهیختگان باید بر عموم مردم نیز تاثیرگذار باشد؛ ایستادگی ما در برابر دشمن وابسته به یاد خداوند متعال، کلام الله و پرداختن به سبک زندگی قرآنی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: امروز مرزبندی هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را داریم که اگر این مرزبندی نبود نمی‌توانستیم دشمن را از دوست تشخیص دهیم.

وی تصریح کرد: جامعه اسلامی ما باید با توسل به خداوند متعال و ذکر جامعه‌ساز قرآنی که با حضور شیطان و شیاطین سازگار نیست و اسلام‌ساز و معنویت‌ساز است حرکت خود را دنبال کنیم.

آیت‌الله سعیدی یادآور شد: خروجی فعالیت‌های قرآنی که هیچ منافاتی با خواسته‌های مستکبران جهان نداشته باشد کاربردی ندارد چراکه قرآن و عترت باید متناسب با نیازهای زمان در میان مردم ترویج شود تا زمینه‌‌ای باشد برای ظهور امام زمان(عج)، همانطور که در دفاع مقدس رزمندگان با این نگاه ایثار و جهاد خود را دنبال کردند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com