کد خبر ۷۸۳۷۳ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸

قرآن و عترت به برکت انقلاب اسلامی جایگاه والایی پیداکرده است

دبیر سی و چهارمین دوره جشنواره قرآن بابیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، قرآن و عترت جایگاه والایی پیداکرده است،گفت:قرآن کریم مفسر و مجری می‌خواهد و ما پیروان اهل‌بیت(ع) معتقدیم که مفسر قرآن کریم پیامبر(ص) و عترت ایشان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسکر دیرباز در آیین اختتامیه سی و چهارمین دوره جشنواره سراسر قرآن و عترت دانشجویان کشور که در مجمتع دارالولایه قم برگزار شد،اظهار داشت: افتخار جمهوری اسلامی به این است که از قرآن تبعیت می‌کند، قرآنی که تنها کتاب آسمانی بدون تحریفی است که همه در خدمت آن هستیم.

وی بابیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، قرآن و عترت جایگاه والایی پیداکرده و البته که ما در ابتدای راه هستیم،تصریح کرد:معجزات سایر انبیا اختصاص به روزگار خود داشته اما معجزه پیامبر گرامی اسلام(ص) در تمامی اعصار قرون و جوامع جاری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قرآن کریم مفسر و مجری می‌خواهد و ما پیروان اهل‌بیت(ع) معتقدیم که مفسر قرآن کریم پیامبر(ص) و عترت ایشان است و در عصر غیبت همه پروانه‌وار دور جمع شمع وجودی صاحب زمان(عج) هستیم.

دبیر سی و چهارمین دوره جشنواره قرآن گفت: دانشگاه قم و وزارت علوم افتخار می‌کند که سی و چهارمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور را میزبان است.

رئیس دانشگاه قم با اشاره به آثار و برکات قرآن کریم افزود: شمع وجودی قرآن به گونه‌ای است که نه تنها وزارت علوم بلکه بزرگانی که به عنوان نائبان امام زمان(عج) در جامعه مطرح هستند و مراجع عالیقدر نیز وقتی از قرآن سخن به میان می‌آید خضوع ویژه ای در برابر این کتاب الهی را دارند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com