کد خبر ۷۸۴۹۹ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴
مدیر دفتر توسعه مدیریت وبهره‌وری شرکت آب و فاضلاب استان قم عنوان کرد؛

آبفای قم رتبه نخست صنعت آب و فاضلاب کشور را کسب کرد

غفاری گفت:شرکت آب و فاضلاب استان قم در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه نخست صنعت آب و فاضلاب کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، رضا غفاری مدیر دفتر توسعه مدیریت و بهبود بهره‌وری شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: این شرکت توانست با کسب بالاترین امتیاز در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی که توسط سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شد رتبه نخست را در صنعت آب و فاضلاب کشور کسب کند.

غفاری با بیان اینکه ارزیابی‌ها در دو بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی صورت گرفت،عنوان کرد:اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، بهبود فضای کسب وکار، ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد، شاخص‌های عمومی ارزیابی‌ها به شمار می‌رود.

مدیر دفتر توسعه مدیریت و بهبود بهره‌وری شرکت آب و فاضلاب استان قم جمعیت تحت پوشش شبکه آب شهری، جمعیت تحت پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری، ارتقای کیفیت آب شرب از طریق نصب سامانه‌های تصفیه پیشرفته و ایجاد سامانه دوم در شهر، آب بدون درآمد شهری، مطلوبیت میکروبی شبکه توزیع آب شهری و مطلوبیت آزمون‌های کلرسنجی شبکه توزیع آب در شهر را نیز جزو شاخص‌های اختصاصی ذکر کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی توانست بالاترین امتیاز را در کشور کسب کند.

مدیر دفتر توسعه مدیریت و بهبود بهره‌وری شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآورشد: در همین راستا وزیر نیرو با اهدا لوح و تندیس از اقدامات و تلاش‌های مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان قم در کسب رتبه نخست جشنواره شهید رجایی قدردانی کرد.

وزیر نیرو در لوح تقدیر خود آورده است: تأمین آب یکی از زیرساخت‌های اساسی توسعه کشور است و کارگزاران صنعت آب از این افتخار و توفیق برخوردارند که در ارائه این خدمت بزرگ سهیم باشند.

دکتر ارکانیان در ادامه این لوح تقدیر با اشاره به تلاش‌های همه جانبه شرکت آب و فاضلاب استان قم در تحقق برنامه‌ها و اهداف سالیانه و کسب عنوان «دستگاه استانی برتر» در سطح دستگاهی جشنواره شهید رجایی، از اهتمام مدیران و کارکنان این شرکت قدردانی کرده و توفیق روز افزون آنان در ارتقای کمی و کیفی خدمت رسانی به مردم شریف کشور را از خداوند متعال مسئلت کرده است.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com