کد خبر ۷۸۵۰۱ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷

حضور فرنگی‌کار قم در مسابقات نظامیان جهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، کشتی‌گیری که آخرین بار همراه با تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای ایران راهی رقابت‌های جهانی 2018 شد و با کسب مقام سوم و نشان برنز به کشورمان و شهر مقدس قم بازگشت، اکنون مسافر پیکارهای قهرمانی کشتی 2019 نظامیان جهان است.

این کشتی‌گیر علی‌اکبر حیدری فرنگی‌کار وزن 97 کیلوگرم استان قم است که در سال‌های اخیر موفقیت‌های متعددی از میادین داخلی و بین‌المللی کسب کرده و اکنون یکی از نفرات مد نظر کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نیروهای مسلح کشورمان برای حضور در هفتمین دوره بازی‌های ورزشی نظامیان جهان است.

ترکیب تیم‌های کشتی نیروهای مسلح در حالی مشخص شد که امسال هفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان در کشور چین برگزار می‌شود و کشتی‌گیر در اوزان المپیکی برابر حریفان شرکت کننده از سایر کشورهای دنیا برای کسب رتبه‌های برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز به روی تشک خواهند رفت.

در شرایطی که بازی‌های نظامیان جهان روزهای 28 مهر تا دوم آبان ماه در شهر ووهان چین به انجام می‌رسد، تیم کشتی آزاد ایران در اوزان 65، 86، 97 و 125 کیلوگرم و تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح در اوزان 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم با رقبای حاضر در این مسابقات سرشاخ می‌شود.

در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی نیروهای مسلح ایران در وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام، وزن 87 کیلوگرم مهدی فلاح، وزن 97 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری و در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده عضویت دارند، تیمی که در رشته آزاد به مربیگری شهرام امید و در کشتی فرنگی با هدایت عباس مرادی به چین اعزام می‌شود و سرمربی آنها سیاوش مهتاب‌منش است، در حالی که هر کشور در هر رشته مجوز اعزام 4 کشتی‌گیر به رقابت‌های قهرمانی نظامیان جهان را دارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com