کد خبر ۷۸۵۱۲ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۰

نصب تجهیزات مدرن فیلتراسیون در کارخانه تولیدی آسفالت شهرداری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، عباس حلوائی‌زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به روند فعالیت کارخانه تولیدی پژوهشی امیرکبیر سازمان توسعه و عمران شهرداری، اظهار کرد: این کارخانه زیر مجموعه سازمان به تولید قطعات بتنی، آسفالت و بتن آماده و مصالح سنگی می‌پردازد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به تعطیلی بخشی از این کارخانه به دلیل مباحث زیست‌محیطی و مشکلات تولیدی، تصریح کرد: با نصب بگ‌ فیلتر کارخانه با هزینه ۷.۵ میلیارد ریالی از یکماه قبل آغاز شده کارخانه مجددا با ظرفیتی مضاعف به کار خود ادامه خواهد داد.

حلوائی زاده بیان کرد: در کارخانه قبل از نصب بگ‌ فیلتر به صورت سنتی کار انجام می‌شد که پس از این نصب، کار با تکنولوژی بالا و مدرن صورت می‌گیرد.

وی با اذعان به اینکه این کارخانه در گذشته مشکلات محیط زیستی داشته که مشکل حل شده و کیفیت آسفالت تولیدی هم با نصب این تجهیزات مدرن افزایش می‌یابد، گفت: این کارخانه به خاطر مباحث تولیدی و زیست محیطی تعطیل شده بود که به چرخه کار برگشته و ظرفیت تولید ۱۲۰ تن در ساعت را خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اظهار کرد: اگر ۱۰ ساعت کار روزانه انجام شود بیش از هزار و ۲۰۰ تن در روز به ظرفیت تولید آسفالت اضافه خواهد شد که کمک بسیاری به بهسازی روسازی معابر شهر خواهد داشت.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com