کد خبر ۷۸۵۲۲ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵

ملی پوش فوتسال ایران به قم نزدیک شد

بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون می‌خواهد بعد از پایان بازی‌های معوقه این تیم از این باشگاه جدا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، روز گذشته خبری مبنی بر اختلاف علیرضا وفایی بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون با سرمربی این تیم منتشر و اعلام شد وفایی قصد جدایی از مس را دارد.

حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون بار‌ها اعلام کرده که وفایی هیچ جایی نمی‌رود و در مس می‌ماند، اما این بازیکن تصمیم قطعی خود را گرفته است و می‌خواهد پس از پایان بازی‌های معوقه مس در لیگ برتر این تیم را ترک کند.

گفته می‌شود سوهان محمد سیما قم مقصد بعدی علیرضا وفایی است. مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیما بار‌ها از باشگاه مس خواسته که این بازیکن را به آن‌ها بدهد، اما هر بار با جواب منفی مدیرعامل باشگاه مس مواجه شد. البته این بار وفایی تصمیش را گرفته و می‌خواهد به باشگاه سوهان محمد سیما جواب قطعی بدهد.

علیرضا وفایی به دلیل اختلافاتی که با سرمربی مس داشته تصمیم دارد نیم فصل دوم را در تیم دیگری توپ بزند.

یکی از مسئولان باشگاه مس سونگون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قرار است هیئت مدیره باشگاه مس سونگون به زودی تشکیل جلسه بدهد تا درباره این موضوع با وفایی تصمیم گیری کنیم، اما هنوز چیزی قطعی نیست. باید وفایی در جلسه حاضر شود و بعد درباره این موضوع نظر بدهیم. آن طور که از شواهد پیدا است علیرضا وفایی تصمیم قطعی خود را گرفته و قصد دارد مس را برای همیشه ترک کند و به شهر خود بازگردد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com