کد خبر ۷۸۵۵۱ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۳
آیت الله سبحانی عنوان کرد؛

انتخاب شهر‌های قم و مشهد به عنوان شهر بدون دخانیات

آیت الله سبحانی تقوا و عفاف را لازمه کار پزشکی دانستند و از رابطه نزدیک فقه و طبابت سخن گفت و افزود: فقه و طبابت مکمل همدیگر و در خدمت صادقانه مردم هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سرمست استاندار قم  صبح امروز در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قم با اشاره به حادثه اخیر در استان چهارمحال و بختیاری، ارتقا وضع بهداشت و درمان قم را خواستار شد.

آیت الله سبحانی همچنین از وضع استعمال دخانیات در قم ابراز نگرانی کرد و گفت: استفاده از دخانیات نتیجه مسامحه و کوتاهی است بنابراین باید با بهره گیری از روش‌های مختلف در رسانه‌ها و مدارس و دانشگاه نسبت به کاهش استعمال آن اقدام کرد.

مرجع تقلید شیعیان همچنین تقوا و عفاف را لازمه کار پزشکی دانستند و بر بکارگیری پزشکانی با این ویژگی ها در قم تاکید کرد و از رابطه نزدیک فقه و طبابت سخن گفت و افزود: فقه و طبابت مکمل همدیگر و در خدمت صادقانه مردم هستند.

آیت الله سبحانی همچنین ساخت برخی بیمارستان‌های بزرگ را در قم مورد توجه قرار دادند و بر تسریع در ساخت آن‌ها تاکید کرد.

دکتر قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم هم از انتخاب شهر‌های قم و مشهد از سوی سازمان بهداشت جهانی به عنوان شهر بدون دخانیات خبر داد و گفت: تلاش می کنیم از استعمال دخانیات در اماکن عمومی جلوگیری شود.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com