کد خبر ۷۸۵۵۹ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳

مشارکت گسترده شهرداری با ادارات استان در حوزه هوشمندسازی و برنامه‌ریزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محسن رنجبر در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی در سال ۹۴ توسط وزیر محترم کشور برنامه های شهرداری در قالب چشم انداز بلند مدت شهر طرح ریزی و ارائه می شود، به لزوم هماهنگی دستگاه های مختلف برای دستیابی به چشم انداز قم ۱۴۱۴ اشاره و بیان داشت: همکاری بسیار خوبی بین استانداری، سازمان برنامه و بودجه و دیگر دستگاه های اجرایی در زمینه های مختلف وجود دارد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم اضافه کرد: امیدواریم که برای تدوین برنامه قم ۱۴۰۴ مشارکت بیشتری از طرف کلیه دستگاه های مرتبط صورت گیرد.

رنجبر با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف نیاز است در یک فرآیند تعاملی برنامه‌های سالیانه‌ را در قالب برنامه‌های پنج ساله پیش‌بینی کنند، گفت: البته استقبال خوبی از این پیشنهاد شده و باید سرعت عملکرد آن افزایش یابد و نیاز داریم پیگیری جدی در این زمینه برای تحقق آن صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان برنامه و بودجه همکاری خوبی در حوزه اطلاعات و آمار با شهرداری دارد، افزود: دستگاه‌های دیگر هم همکاری خوبی با شهرداری دارند و ما همچنان از مشارکت نهادهای مختلف استقبال کرده و خواهیم کرد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم اضافه کرد: در بحث شهر هوشمند نیز دستگاه‌های مختلف همکار هستند و استانداری مشارکت خوبی دارد؛ در حوزه گسترش میز خدمت الکترونیک و وای‌فای شهری ارتباطات خوبی شکل گرفته است.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com