کد خبر ۷۸۵۸۴ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳

خدمات‌رسانی مصلی قم به زائرین اربعین اقدامی بسیار شایسته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، آیت‌الله سیدمجتبی حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اقدام قرارگاه فرهنگی مصلی قم به آماده سازی مصلی برای حضور و اسکان و ارائه خدمات رفاهی به زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: این کار بسیار زیبا است؛ انقلاب ما معبر تمام مستضعفین جهان به سوی بصیرت و بیداری است.

وی با تاکید بر اینکه در مقام عمل و خدمات‌رسانی نیز انقلاب ایران باید محور و معبر تمام مستضعفین باشد تصریح کرد: در حال حاضر عبور جمع زیادی از مردم دنیا از کشور ایران به سمت کربلا است و در این مسیر حتما از قم نیز گذر خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در عراق قم را خاستگاه انقلاب و محل پرورش امام راحل، مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید دانست و افزود: به همین خاطر این کاری که قرارگاه فرهنگی مصلی در راستای تکریم و خدمت‌رسانی به زائرین اربعین انجام می‌دهد کاری بسیار شایسته و مورد انتظار از شهر کریمه اهل بیت(ع) و خاستگاه انقلاب است.

وی بیان کرد: خصوصا زائرین پاکستانی و هندی اقبال ویژه‌ای به شهر قم دارند و در مسیر حتما به قم می‌آیند از این خدمات بهره‌مند می‌شوند؛ بیش از 100 میلیون شیعه در پاکستان و هندوستان داریم و این کار زیبنده در قرارگاه فرهنگی مصلی را باید همراه با حسن اخلاق، محبت، برخورد، پذیرایی، وحدت و... اینجا ببینند و این فضا مظهر برادری و دوستی بین شیعیان باشد.

آیت‌الله حسینی ضمن تقدیر از خدماتی که در مرزهای پاکستان و افغانستان به زائرین اربعین ارائه می‌شود افزود: سفرای ایران در این دو کشور تسهیلات ویژه‌ای برای زائرین اربعین پیش‌بینی کنند و در صورت امکان روند صدور ویزا تسریع شده و هزینه‌ها یا رایگان یا به حداقل برسد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com