کد خبر ۷۸۷۳۹ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از قرارگاه مردمی اربعین قم ‌بازدید کرد

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از قرارگاه مردمی اربعین استان قم بازدید و از تلاش‌های صورت گرفته توسط این قرارگاه مردمی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور در مصلی قدس از قرارگاه مردمی اربعین استان بازدید کرد.

در این بازدید که قربانی کرم مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان و برخی از مسئولان و خادمان قرارگاه مردمی اربعین قم حضور داشتند به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ی از آخرین اقدامات انجام‌ شده برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین پرداختند.

ذوالنور نیز در این بازدید روند پذیرایی از زائران ایرانی و غیرایرانی در بخش اسکان، ایستگاه صلواتی، خدمات فرهنگی، خدمات رفاهی و پذیرایی را موردبررسی قرار داد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران حسینی تصریح کرد: خدمت‌گذاری و تلاش برای ایجاد رفاه زائران حسینی دارای اجر عظیمی است و آنچه مهم است باید این خدمت‌گذاری به فرهنگ تبدیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از تسنیم قرارگاه مردمی اربعین استان قم از 14 مهرماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا 5 ربیع‌الاول به خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی می‌پردازد، تاکنون که 12 روز از فعالیت این قرارگاه مردمی گذشته است بیش از 82 هزار زائر ایرانی و خارجی در مصلی قدس اسکان پیداکرده و پذیرایی شدند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com