کد خبر ۷۸۷۴۶ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۶

شیمیدُر قم قهرمان جام بین‌المللی قطر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، در شرایطی که کمتر از دو هفته دیگر به آغاز فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور باقی مانده، تیم بسکتبال شیمیدُر که از این فصل به عنوان نماینده قم در این مسابقات به میدان می‌رود، به منظور کسب آمادگی بیشتر راهی یک تورنمنت بین‌المللی شد.

شیمیدُر قم که در ترکیب خود از چند بازیکن تیم اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو نیز سود می‌برد، با هدف حضور پرقدرت در لیگ برتر شیمیدُر باشگاه‌های کشور، از تمام توان خود در تورنمنت بین‌المللی قطر استفاده کرد و بالاتر از سه تیم عربی شرکت کننده در این پیکارها به مقام قهرمانی دست یافت.

حضور تیم بسکتبال شیمیدُر قم در این تورنمنت به دعوت رسمی قطری‌ها صورت گرفت و شاگردان محمدرضا اسلامی در نخستین مسابقه خود مقابل تیم الشمال قطر صف‌آرایی کرد و در پایان این دیدار سخت و نفس‌گیر با اختلاف تنها یک امتیاز به برتری دست یافت و پیروز از میدان خارج شد.

نماینده بسکتبال قم در نیمه نخست این دیدار با اختلاف 9 امتیاز و با نتیجه 43 بر 34 حریف قطری خود را شکست دادند اما در پایان با فاصله تنها یک امتیاز به برتری رسیدند تا با روحیه آماده مصاف با تیم السیب عمان شوند، مسابقه‌ای که در مقابل حریف عمانی قدرت واقعی خود را به نمایش گذاشته و با نتیجه جالب توجه 106 بر 71 به پیروزی دست یافتند.

شیمیدُر برای کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها، آخرین مسابقه خود را در مصاف با تیم الریان قطر برگزار کرد و در پایان چهار کوارتر 10 دقیقه‌ای با امتیاز 96 بر 79 به برتری رسید تا با سه پیروزی و 6 امتیاز جام قهرمانی این دوره از مسابقات را بالای سر برده و در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر بسکتبال ایران قدرت‌نمایی کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com