کد خبر ۷۸۷۶۱ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۷
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی قم عنوان کرد؛

جشنواره فریزبی با حضور ٨٠ ورزشکار در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد

زند گفت:این جشنواره باحضور٨٠ ورزشکار در سالن شهیدحیدریان قم برگزار شد و در پایان جوایز ارزنده‌ای به شرکت کنندگان تقدیم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، اسماعیل زند رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم گفت: جشنواره ورزش فریزبی به همت هیئت ورزش‌های همگانی استان قم، کمیته فریزبی استان قم، آکادمی والیبال موج نوین و آکادمی فریزبی کیان، به مناسبت روز تربیت بدنی برگزار شد و استقبال قابل توجهی نیز در بر داشت.

زند افزود: این جشنواره با حضور حدود ٨٠ ورزشکار در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد و در پایان این جشنواره جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه از طرف هیئت ورزش‌های همگانی به شرکت کنندگان تقدیم شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، آشنایی شرکت کنندگان با رشته فریزبی و کمک به فریزبی بانوان قم برای تشکیل تیم‌های خود در راه مسابقات قهرمانی کشور بود و از ظرفیت دختران والیبالیست قمی در این برنامه استفاده شد.

او عنوان کرد: در برخی رشته‌ها نظیر فریزبی، جنبه قهرمانی کار نیز مد نظر است و بدین ترتیب هیئت ورزش‌های همگانی در بعد قهرمانی نیز برنامه‌هایی دارد، اما اولویت این هیئت ورزشی، امور ورزشی همگانی است چنان که همه هفته در این زمینه برنامه‌های متنوعی برگزار و از طریق رسانه‌ها و خروجی‌های ورزشی استان قم اطلاع رسانی می‌شود.

زند بیان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان قم رشته‌های پرتعدادی را که دارای ظرفیت عمومی جذب ورزشکار هستند به عنوان زیرمجموعه خود می‌بیند و هدف آن گسترش ورزش در میان آحاد جامعه فارغ از جنسیت و سن و سال است و آینده سلامت جسمانی و اجتماعی در گرو حرکت در مسیر این هدف است.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com