کد خبر ۷۹۳۹۱ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۶

اردوی معنوی راهیان نور مدرسه تا مدرسه در قم آغاز شد

معاون آموزش و پرورش استان قم گفت: اردوی معنوی راهیان نور تحت عنوان از «مدرسه تا مدرسه» در قم آغاز شد که این طرح تربیتی مربوط به پایه‌های دهم و یازدهم متوسطه دوم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، ناصر حمزه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به اهداف اجرای اردوی تربیتی راهیان نور اظهار داشت: این اردوی معنوی به‌منظور آشنایی و درک بیشتر دانش آموزان از فضای مناطق عملیاتی، دیدار با یادمان‌های شهدا و بصیرت بخشی به دانش آموزان برای قدردانی از قهرمانان وطن و فدائیان اسلام بوده است.

معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش استان قم در ادامه تصریح کرد: میهن‌دوستی و داشتن روحیه ایثار نسبت به هم نوعان و مقاومت در برابر ستم‌پیشگان و امید به آینده‌ای ایمن و رستگاری در پرتو رهبری ولی‌فقیه زمان از دیگر اهداف این طرح معنوی است.

وی اردوی معنوی راهیان نور را تحت عنوان از «مدرسه تا مدرسه» خواند و گفت: این طرح تربیتی مربوط به پایه‌های دهم و یازدهم متوسطه دوم است که دانش آموزان طبق ضوابط و مقررات اردویی با رضایت کامل والدین در این سفر حضور به هم می‌رسانند.

حمزه‌ای از میثاق 6 هزار دانش‌آموز و 600 نفر از فرهنگیان با شهدای دفاع مقدس خبر داد و افزود: این اردوی معنوی در اولین مرحله با اعزام 3 هزار دانش‌آموز دختر از 11 آبان تا 20 آذرماه آغاز و مرحله دوم آن نیز با حضور 3 هزار دانش‌آموز پسر از اول بهمن تا 15 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی بابیان مدت‌زمان توقف در مناطق عملیاتی جنوب خاطرنشان کرد: مدت‌زمان این اردوی تربیتی و معنوی طی 4 روز با بازدید از یادمان‌های شهدای شلمچه، اروندرود، هویزه، بیت‌المقدس و بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) تعیین‌شده است.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com