کد خبر ۷۹۴۲۹ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۷

قم در جمع 4 مدعی صعود به لیگ برتر بدمینتون زنان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، تیم منتخب زنان هیأت بدمینتون  قم که برای انجام دیدارهای دور رفت از مرحله مقدماتی فصل 1398 لیگ دسته اول بدمینتون زنان باشگاه‌های کشور راهی جنوب ایران و شهر شیراز شده بود، در دور برگشت میزبان رقبا بود و با احتساب نتایج دیدارهای رفت و برگشت به مرحله نهایی صعود کرد.

این در شرایطی است که امسال نیز همانند دوره‌های قبل، تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول بدمینتون زنان باشگاه‌های کشور ابتدا در دو گروه به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند و سپس دو تیم برتر هر گروه مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب می‌کنند.

مهر ماه امسال نیم‌فصل نخست مرحله گروهی فصل 1398 لیگ دسته اول بدمینتون زنان باشگاه‌های کشور در هر دو گروه برگزار شد و تیم زنان هیأت بدمینتون قم در گروه دوم به میزبانی هیأت بدمینتون فارس در شهر شیراز به مصاف رقبای خود رفت و در جایگاه دوم این گروه خود به کار خود پایان داد.

دیدارهای دور برگشت با رقابت چهار تیم گروه دوم به مدت دو روز به میزبانی هیأت بدمینتون استان قم در تالار زنده‌یاد حامد فرهمندموحد به انجام رسید و سرانجام تیم زنان هیأت بدمینتون قم همراه با تیم فراز شیراز بالاتر از دیگر رقبا به عنوان دو تیم برتر این گروه مجوز حضور در مرحله نهایی را کسب کرد.

بدین‌ترتیب با حضور تیم‌های هیأت بدمینتون قم و فراز شیراز در کنار دو تیم برتر گروه نخست مقدماتی، چهار تیم در مرحله نهایی این دوره از پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون زنان ایران برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند، در شرایطی که لیگ دسته اول امسال با عنوان جام ولایت برگزار می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com