کد خبر ۷۹۵۶۱ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۵
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم اعلام کرد:

عدم افزایش نرخ‌های تاکسی و سرویس‌های مدارس قم؛ افزایش خودسرانه تخلف است

مرتضی عزتی گفت: هیچ افزایش قیمتی برای تاکسی‌ها و سرویس مدارس قم در دستور کار نبوده و افزایش نرخ کرایه قبل از نظر کارشناسی تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مرتضی عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با توجه به افزایش ناگهانی قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن اظهار داشت: بیشتر تاکسی‌ها دوگانه‌سوز هستند و استفاده عمداً رانندگان در هنگام حضور در خط و سطح شهر از گاز است و با وجود این مسئله تأثیر چندانی در نرخ کرایه تاکسی‌ها ندارد.

وی با تأکید بر حفظ حقوق تاکسی‌داران و در نظر گرفتن معیشت آن‌ها افزود: تیم کارشناسی در چند روز آینده میزان مصرفی بنزین تاکسی‌داران را به‌طور متوسط با افزایش قیمت بنزین موردبررسی قرار داده و رصد می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم تأکید کرد: سرویس مدارسی که از سازمان تاکسیرانی مجوز گرفته‌اند و دوگانه‌سوز نیستند نیز شامل این کار کارشناسی شده و با توجه به میزان مصرف و رقم افزایش قیمت موردبازنگری قرار می‌گیرد.

وی افزایش قیمت در نرخ تاکسی‌ها را قابل‌ توجه ندانست و تصریح کرد: باید منتظر نظر کارشناسان تاکسیرانی در چند روز آینده بوده و تا اعلام رسمی نظر آن‌ها هیچ‌ گونه افزایش نرخ در تاکسی‌ها و سرویس‌های مدارس در دستور کار نبوده و در صورت افزایش نرخ کرایه قبل از نظر کارشناسی تخلف محسوب می‌شود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com