کد خبر ۷۹۵۶۲ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۸

نماینده قم در مجلس: متأسفانه برخی در داخل کشور خطر نفوذ دشمن را باور ندارند

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم مقابله بانفوذ دشمن گفت: متأسفانه برخی در داخل کشور این موضوع را باور ندارند که خطر نفوذ جدی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، احمد امیرآبادی در مراسم تقدیر از عوامل فیلم «منطقه پرواز ممنوع» که در سالن جلسات مصلی قدس برگزار شد اظهار داشت: این فیلم را مشاهده نکردم ولی تحلیل‌های آن را مشاهده کردم که محتوای آن درباره جاسوس‌های محیط‌زیست است.

وی با اشاره به لزوم مقابله بانفوذ دشمن افزود: متأسفانه برخی در داخل کشور این موضوع را باور ندارند که خطر نفوذ جدی است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فیلم منطقه پرواز ممنوع تصریح کرد: شاید این فیلم به موضوع نفوذ کمک کند، دولت‌مردان و مسئولان باید مراقب باشند و جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنر و فیلم وسیله‌ای است که می‌شود به‌وسیله آن آرمان‌های انقلاب را در جامعه پیاده کرد و از کارگردان انقلابی و بازیگران این فیلم تقدیر می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از تسنیم، در پایان این مراسم با حضور آیت‌الله سعیدی امام‌جمعه قم، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور،امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی از عوامل فیلم منطقه پروازممنوع  تقدیر شد.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی‌شان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند، این فیلم پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان بوده و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را هم از آن خودکرده است.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com