کد خبر ۷۹۷۰۳ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۲

آغاز فراخوان ششمین جشنواره بانو امین اعلام شد

معاون پژوهش جامعه الزهراء(س) از آغاز فراخوان ششمین جشنواره بانو امین در قم خبر داد.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، ریحانه حقانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره بانو امین(ره) برای ششمین سال متوالی در جامعةالزهراء(س) باهدف انسجام‌بخشی به پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانش‌آموختگان و تقویت بنیه پژوهشی طلاب برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهراء(س) افزود:در این جشنواره، پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح 3 طلاب مراکز حوزوی خواهران 98 -97 و مقالات چاپ‌شده یا برگزیده در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و فراملی 98 -97 قابل‌پذیرش هستند.

ستارگان مدفون در تخت فولاد| ‌روایتی از سجده‌های طولانی و قنوت‌های بانو امیناتمام مرمت آرامگاه بانو امین و فاضل اصفهانی در مجموعه تاریخی و مذهبی تخت فولاد

وی محور ویژه این جشنواره را «بیانیه گام دوم انقلاب» برشمرد و تصریح کرد: پژوهشگران جهت شرکت در این جشنواره، فرم ثبت‌نام را تکمیل کرده و همراه با اثر خود به‌صورت فایل word و یا PDF به نشانی banooamin.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند.

حقانی عنوان کرد:همچنین اصل اثر به صورت چاپی (پرینت شده) به دبیرخانه جشنواره به نشانی ساختمان پژوهشگاه، طبقه سوم، دفتر همایش‌ها و جشنواره‌های علمی ارسال شود.

معاون پژوهش جامعةالزهراء(س) با اشاره به مهلت ارسال آثار تا اول آذر ماه گفت: این جشنواره همزمان با بزرگداشت هفته پژوهش در جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود و زمان مراجعه، روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 تا 12 است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com