کد خبر ۷۹۷۳۰ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵
آیت‌الله نوری‌همدانی:

مردم ایران صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند / ملت ایران اجازه موج‌سواری به دشمن را نمی‌دهند‌‌

مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم ایران مردمی بصیر و آگاه و هوشیار هستند که صف خود را از اغتشاش‌گران جدا و اجازه موج‌سواری به دشمن نمی‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در درس خارج فقه که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران مردمی بصیر و آگاه و هوشیار هستند که صف خود را از اغتشاش‌گران جدا و اجازه موج‌سواری به دشمن نمی‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه بصیرت نقطه قوت ملت ایران است، افزود: بی‌شک کسانی که حسینیه و مسجد و قرآن‌ها را آتش می‌زنند و اموال عمومی را غارت می‌کنند از مردم نیستند و مردم ایران اسلامی صف خود را از کسانی که حسینیه و مسجد و قرآن آتش می‌زنند و اموال مردم را غارت می‌کنند جدا خواهند کرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ادامه داد: مسئولان به سخنان چند روز قبل مقام معظم رهبری در جهت حل مشکل معیشت عمل کنند، مسئولان باید در حل مشکلات مردم خصوصاً در زمینهٔ معیشت و اقتصاد تلاش کنند و به سخنان رهبری برای حل این موضوعات عمل کنند.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: امیرالمؤمنین(ع) در خطبه 50 نهج‌البلاغه ویژگی‌های فتنه را معرفی کردند و فرمودند دشمن با ایجاد فتنه حق را از بین می‌برد و مانع معرفی حق می‌شود.

وی با اشاره به حمایت استکبار از آشوب‌های کشورمان خاطرنشان کرد: در این چند روز آمریکا، اسرائیل، عربستان و سلطنت‌طلبان و بعضی کشورهای اروپایی از این آشوب‌ها حمایت کردند در حالی‌ که خودشان در این 40 سال بدترین ظلم‌ها و تحریم‌ها را نسبت به مردم داشته حتی دارو را برای مردم تحریم کردند و در جنگ تحمیلی صدام را در کوبیدن مردم ما تجهیز کردند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com