کد خبر ۷۹۷۹۳ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۲

دفتر تبلیغات توجه ویژه‌ای نسبت به حضور روحانیون در مدارس دارد

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه آینده نسل جوان در دوران تحصیل شکل می‌گیرد، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی از گذشته درزمینهٔ حضور در آموزش‌وپرورش فعال بوده و روحانیونی که ظرفیت کار در مدارس دارند را فعال کرده‌ایم.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام احمد واعظی در نشست ارزیابی وضعیت فرهنگی قم که در سالن جلسات دفتر مقام معظم رهبری در استان برگزار شد، اظهار داشت: دفتر تبلیغات برای مبلغان دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به  آسیب‌های اجتماعی جامعه تصریح کرد: در حوزه طلاق و اعتیاد دفتر تبلیغات فعالیت‌های گسترده‌ای را در دستور کار قرار داده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای نسل جوان ادامه داد: آموزش‌وپرورش ظرفیت بسیار خوبی است و امروز در مدارس مشکل‌داریم،القائاتی که صورت می‌گیرد قشر جوان و نوجوان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

واعظی با تأکید بر اینکه  آینده نسل جوان در دوران تحصیل شکل می‌گیرد، گفت: دفتر تبلیغات اسلامی از گذشته در زمینهٔ حضور در آموزش‌وپرورش فعال بوده و روحانیونی که ظرفیت کار در مدارس دارند را فعال کرده‌ایم.

سالانه 14 هزار نفر از طلاب و روحانیون در اردوی راهیان نور حضور پیدا می‌کنندامام جمعه بیرجند: طلاب و روحانیون جامعه را از نفوذ بیگانگان آگاه کنندطلاب و روحانیون میدان دار دفاع از انقلاب و ولایت هستند

وی با اشاره به اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر در اسلام عنوان کرد: درزمینهٔ امربه‌معروف و نهی از منکر هم فعال بودیم و هسته‌هایی را در محلاتی که زمینه این مسائل بیشتر بود پشتیبانی کردیم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی گفت: اگر در کنار فرهنگ به اشتغال و مسائل اقتصادی توجه نکنیم و فرهنگ دست‌گیری از اقشار دردمند به جامعه تزریق نشود به اهداف نمی‌رسیم و کار فرهنگی صرف تأثیر محدودی دارد.

واعظی تصریح کرد: ظرفیت بزرگی ازلحاظ طلاب علوم دینی در قم وجود دارد و  به نظر می‌رسد این ظرفیت برای کار فرهنگی به‌خوبی استفاده‌نشده است.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت طلاب خاطرنشان کرد: درجه حساسیت و انگیزه باید در طلاب بالا برود و برنامه‌هایی تدارک دیده شود تا از این ظرفیت برای تأثیرگذاری بر جامعه استفاده شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com