کد خبر ۷۹۸۰۹ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۷

رقابت مردان افق برای صعود به لیگ برتر والیبال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، افق قم که فصل گذشته نتوانست تیمی موفق در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور باشد امسال هفته‌ها قبل از شروع دوره جدید بازی‌ها استارت تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را زد تا آماده‌تر در لیگ حاضر شود.

افق حدود دو ماه تا شروع فصل جدید لیگ دسته اول والیبال تمرینات خود را در قم آغاز کرده و مدت‌ زیادی است که رو به بازی‌های تدارکاتی آورده تا با انسجام و قدرت بالا در فصل 1398 رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر به میدان برود، لیگی که از آذر ماه آغاز می‌شود و افق قم در گروه نخست آن رقابت خواهد کرد.

قرعه‌کشی بازی‌های لیگ دسته اول والیبال مردان ایران با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در مسابقات این فصل انجام شد و تیم‌ها در دو گروه قرار گرفتند تا به شکل دوره‌ای در قالب دیدارهای رفت و برگشت با یکدیگر رقابت کرده و تیم‌های برتر هر گروه مجوز صعود به مرحله پلی‌آف را به دست بیاورند.

بر این اساس تیم افق قم در گروه نخست با تیم‌های مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب نهاجا، فرش حداد اصفهان، سفیر جوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکا، مجتمع صنعتی اسفراین، خاتم جوان اردکان و وارنا شهر باران برای کسب جواز راهیابی به مرحله بعدی مسابقات رو‌به‌رو می‌شود.

در گروه دوم مرحله مقدماتی این فصل لیگ دسته اول والیبال ایران نیز تیم‌های اسپرت هوشیار تبریز، خوش‌سیما آمل، میلاد نور رامسر، گل‌نقش آران و بیدگل، کیمیاگر تهران، نیروی زمینی، دشتستان بوشهر، شهرداری جوان ارومیه و شهرداری کرج با یکدیگر به شکل دوره‌ای رقابت خواهند کرد.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در سازمان لیگ فدراسیون والیبال، چهار تیم برتر هر گروه، به مرحله پلی‌آف رقابت‌های فصل 1398 لیگ دسته اول والیبال مردان ایران صعود می‌کنند و در نهایت هشت تیم برای مشخص شدن رده‌بندی پایانی به شکل رفت و برگشت به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام / 78002

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com