کد خبر ۷۹۸۱۰ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۷

حوزه علمیه باید مبانی اسلامی هنر را شناسایی کند

مسئول انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم گفت: اسلام نسبت به‌تمامی پدیده‌های زندگی مانند هنر نظر مساعد دارد،مقام معظم رهبری تأکید کردند که حوزه علمیه باید مبانی اسلامی هنر را شناسایی کند.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد واعظ موسوی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد ارتحال علامه طباطبایی و هفتمین همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد،اظهار داشت: سخن هرچند قدرت سحرآمیزی دارد، اما تأثیر عمل یک مبلغ بسیار اثرگذارتر از سخن است.

وی بابیان اینکه علاوه بر محتوای تبلیغ که بسیار مفید است ابزارهای آن نیز مهم است،افزود: امروز نمی‌توان به روش‌های سنتی اکتفا کرد بلکه بهره‌گیری از امکانات روز باید موردتوجه قرار باشد.

مسئول انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم با شأن و جایگاه حوزه علمیه تصریح کرد: باید به جایگاهی برسیم که حوزویان مدارج علمی را از حوزه علمیه بگیرند و چشم به مراکز دانشگاهی نداشته باشند چون حوزه علمیه با قدمتی بیش از 12 قرن به زمان معصومین (ع) برمی‌گردد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه گفت:انجمن‌های علمی حوزه‌های علمیه چند سالی است که شکل‌گرفته است و درزمینهٔ های مختلف به فعالیت می‌پردازند.

یزد | سپاه و بسیج در راستای تحقق تمدن اسلامی در جامعه حرکت می‌کنندمسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان: مردم اجازه نمی‌دهند انقلاب اسلامی به دست نااهلان بیفتد‌قدیری‌ابیانه: موج اسلام‌خواهی به زودی قلب اروپا را فتح می‌کند

واعظ موسوی فعالیت مبلغان دینی را موضوع مهمی برشمرد و ادامه داد:تصور می‌شود که مرکز اعزام مبلغ در کنار مراکز دیگر کار می‌کند اما این‌گونه نیست و تربیت مبلغ متولیان مستقلی دارد.

وی با اشاره به مقابله ملت ایران با آشوب گران افزود:مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهر مقدس قم روز پنج شنبه در حمایت از رهبر انقلاب راهپیمایی عظیمی برگزار کردند و نشان دادند که طرفدار نظام و مقام معظم رهبری هستند.

مسئول انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اسلام نسبت به‌تمامی پدیده‌های زندگی مانند هنر نظر مساعد دارد،مقام معظم رهبری تأکید کردند که حوزه علمیه باید مبانی اسلامی هنر را شناسایی کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com