کد خبر ۸۰۰۸۱ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۳

کشف 240کیلوگرم مواد مخدر در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا یک باند از عناصر اصلی تهیه و توزیع و حمل قاچاق مواد مخدر شناسایی و مشخص شد این افراد قصد دارند یک محموله مواد مخدر را با عبور از محور مواصلاتی قم به استان همجوار قم منتقل کنند، بنابراین با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه مأموران خودروی کامیونت حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر 2 وسیله نقلیه را متوقف و راننده کامیونت و همچنین هر 3 نفر سرنشینان پژو 405 را دستگیر کردند.

آقاخانی گفت: سپس متهمان به همراه وسایل نقلیه به یگان منتقل و در بازرسی به عمل آمده از خودرو کامیونت 195 کیلو و 700 گرم تریاک در قالب 10 بسته 10 کیلوگرمی و تعداد 47 بطری نوشابه خانواده حاوی مواد مخدر از یخچال کامیونت کشف شد.

وی افزود: همچنین در عملیاتی دیگر طی بازرسی از یک دستگاه خاور در یکی از محورهای مواصلاتی استان، 38 کیلو و 405 گرم تریاک و 6 کیلو و 250 گرم حشیش کشف و 2 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com