کد خبر ۸۰۰۸۵ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۰

نمایش"خواهر عشق" در قم به روی صحنه رفت

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از اجرای نمایش خواهر عشق همزمان با گرامیداشت روز قم خبر داد.
- اخبار استانها -

ابوالقاسم مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای گرامیداشت روز قم اظهار داشت: امسال برای نخستین بار و مصادف با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم، روزی به نام روز قم در نظر گرفته شد که بر اساس آن برنامه‌ریزی‌های متنوعی به انجام رسید.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، مشارکتی و غیره به مناسبت روز قم برگزار شد، ابراز کرد: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته‌شده اکران نمایش خواهر عشق به مناسبت روز قم، سالروز ورود حضرت معصومه(س) و وفات کریمه اهل‌بیت(ع) است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: نمایش خواهر عشق به نویسندگی و کارگردانی سید محمدجواد طاهری از روز ششم لغایت 15 آذر و در ساعت 19 اکران می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه نمایش خواهر عشق در تالار مرکزی شهر اکران می‌شود، یادآور شد: زهرا محمد باقری، امیر بیطرفان، داریوش پورآرین،مرتضی ایجادی، محمد یوسفی، مردم صدرپور و سید محمدجواد طاهری در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

تقدیر آیت‌الله جوادی آملی از نامگذاری روز قم41 ویژه‌برنامه برای گرامیداشت روز قم برگزار می‌شودآیت‌الله مکارم شیرازی: همه برای گرامیداشت روز قم تلاش کنند‌

مقیمی تصریح کرد: این نمایش با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری، موسسه هنرهای نمایشی آرین و با همکاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نام‌گذاری روز قم و فرصت معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و اجتماعی استان و شهر قم است، تصریح کرد: مراجع عظام تقلید و علما توصیه‌هایی برای گرامیداشت روز قم داشته‌اند که انشالله در سال‌های آتی با بهره‌گیری از این رهنمودها برنامه‌ریزی بهتری انجام خواهد شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com