کد خبر ۸۰۰۹۶ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۰

تیم بسکتبال شیمیدر قم به مصاف آویژه صنعت مشهد می‌رود

از هفته نهم لیگ برتر بسکتبال تیم های بسکتبال شیمیدُر قم و آویژه صنعت مشهد در ورزشگاه شهید حیدریان به مصاف یکدیگر می‌روند.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، هفته نهم لیگ برتر بسکتبال فردا در شهرهای آذرشهر،اصفهان،تهران،کرمان، قزوین و قم برگزار می‌شود.

در یکی از این مسابقات از ساعت 16 تیم‌های بسکتبال شیمیدُر قم و آویژه صنعت مشهد در ورزشگاه شهید حیدریان به مصاف یکدیگر می‌روند.

"شورا و شهرداری قزوین" در لیگ برتر بسکتبال به مصاف "شهرداری بندرعباس" می‌رودلیگ برتر بسکتبال| رویارویی مهرام و گرگان در آزادیبسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا-اقیانوسیه| شکست تیم مردان ایران مقابل ژاپن در گام دوم

تیم شیمیدر قم هفته هشتم این رقابت ها تیم نیروی زمینی را شکست داد و تلاش می کند در بازی فردا از میزبانی نهایت استفاده را ببرد و با حضور پرشور تماشاگران قمی با شکست نماینده مشهد به ششمین برد خود در این فصل برسد.

نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال از 8 مسابقه این فصل 5  پیروزی و 3 باخت دارد و با کسب 13  امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر بسکتبال قرار دارد و با تیم صدرنشین بندرامام 2 امتیاز اختلاف دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com