کد خبر ۸۰۰۹۹ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۴۱

انتشار کتاب دلنوشته مدافعان حرم توسط سازمان آرامستان ها

عبدالحمید وکیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، از برگزاری مستمر مراسم در لحظه تحویل سال در گلزار شهدای بهشت معصومه(س) خبر داد و گفت: هرسال جمعیتی بیش از هزار و ۵۰۰ تا ۲هزار نفر مراسم تحویل سال را در کنار شهدا برگزار می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم افزود: مسابقه دلنوشته مدافعان حرم از اقدامات فرهنگی سازمان است که هزار اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد و در همین راستا یک کتاب از آثار برگزیده آن منتشر شد و دومین کتاب نیز به زندگی نامه مبارز انقلابی شهید شیخ علی اوسطی اختصاص دارد که در دست چاپ است.

وکیلی در ادامه سخنان خویش به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه کنار گلزار شهدا ایجاد شد و همچنین ۱۴ کتاب کودک نیز با موضوع دفاع مقدس طراحی و منتشر شد.

وی عنوان کرد: ضیافت لاله‌های زینبی نیز از دیگر مراسم‌هایی است که به همت سازمان آرامستان های شهرداری قم در کنار گلزار شهدای بهشت معصومه(س) هرسال در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قم گفت: سال ۹۷ شمار ۵۰۰ نفر از طلاب خواهر و برادر را به صورت کارگاه‌های آموزشی عملی در غسالخانه‌ها مورد آموزش قرار گرفتند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com