کد خبر ۸۰۱۰۰ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۴۱

همایش شفافیت و فساد در قم برگزار می‌شود

علی اصغر ولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری همایش بزرگ تشکل جامعه اسلامی با عنوان شفافیت و فساد اظهار کرد: این همایش به همت جوانان مؤمن و انقلابی تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم روز دوشنبه 11 آذر ماه ساعت 12:30 در سالن همایش‌های شهید آخوندی(آمفی تئاتر) برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن، متعهد و مسؤولیت‌پذیر به طرح مسائل و موضوعات اصلی و راهگشای جامعه و پیگیری آنها در قالب مطالبات جمعی و تبدیل آنها به گفتمان عمومی جامعه می‌پردازند که با پیگیری و تکرار به گفتمان عمومی تبدیل می‌شود.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم با بیان اینکه نتیجه این امر در انتخابات، خط مشی‌ها، گزینش‌ها و شعارهای مردم قابل مشاهده است، گفت: جوان دانشجو به روحیه مطالبه‌گری نیاز دارد بنابراین باید مطالبه به حق خود را ابراز دارد. حضور مسؤولان در بین دانشجویان و  پاسخ به دغدغه‌ها و مطالبات آنها به عنوان بهترین قشر و مهمترین سرمایه مملکت از بهترین روش‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به موضوع همایش با عنوان شفافیت عنوان کرد: شفافیت از مهمترین مسائل امروز است. اینکه دوفوریت شفافیت آرای نمایندگان با امضای اکثریت نمایندگان به صحن علنی می‌رود ولی در صحن علنی با مخالفت اکثریت نمایندگان این طرح رد می‌شود، دلیل این اتفاق چیزی جز نبود شفافیت در رأی گیری نمی‌تواند عاملی دیگری باشد.

همایش بزرگ تشکل جامعه اسلامی با عنوان شفافیت و فساد روز دوشنبه 11 آذر ماه ساعت 12:30 در سالن همایش‌های شهید آخوندی(آمفی تئاتر) برگزار می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com