کد خبر ۸۰۱۲۷ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۷

(سوختی امروز امروز)))) افق قم در گرگان / والیبال قم بعد از 14 سال در اندیشه لیگ برتر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، از آخرین حضور یک تیم قمی در لیگ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور تقریبا 14 سال می‌گذرد، حضوری که تیم اتکاء قم در لیگ برتر والیبال ایران در دهه 1380 داشت، تیمی که البته همانند صبا و شیمیدر از تهران به قم منتقل شده بود و اکنون نامی از آن در والیبال ایران نیست.

بعد از اتکاء هیچ تیمی به نام قم در لیگ برتر والیبال ایران حضور نداشته و البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که هیات والیبال قم در سال‌های اخیر انسجام کافی برای تیم‌داری در لیگ‌های معتبر والیبال کشور را نداشته و حالا همگان به هیات جدید به ریاست محمدمهدی حلوایی از چهره‌های قدیمی این رشته امیدوارند.

در هیات جدید والیبال قم، سه تیم قمی در لیگ‌های مردان و زنان ایران حضور دارند، افق در لیگ‌ دسته اول مردان و لیگ برتر بانوان و زوپری در لیگ دسته اول والیبال زنان باشگاه‌های کشور سه نماینده سال استان قم در سال 1398 هستند و تیم مردان افق نخستین تیمی است که رقابت‌های فصل جدید را از امروز آغاز می‌کند.

بازی‌های فصل جدید لیگ دسته اول والیبال مردان ایران از امروز در دو گروه مقدماتی آغاز می‌شود و تیم مردان افق قم که در گروه نخست جای گرفته در دیداری خارج از خانه برابر تیم پاس گرگان به میدان می‌رود، مسابقه‌ای که گرگانی‌ها در سالن امام خمینی (ره) این شهر میزبانی می‌کنند.

تیم افق قم در گروه نخست برای کسب مجوز صعود به پلی‌آف باید با تیم‌های پاس گرگان، صنعت فرش حداد اصفهان، سفیر جوان رامسر، شهرداری قزوین، شهروند نکاء، خاتم جوان و مقاومت تهران رقابت کند، بازی‌هایی که به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت انجام می‌شود تا چهار تیم برتر گروه به پلی‌آف بروند.

برنامه بازی‌های هفته نخست (دوشنبه 11 آذر 98)

گروه‌ اول:

پاس گرگان - افق قم

صنعت فرش حداد اصفهان - سفیر جوان رامسر

شهرداری قزوین - شهروند نکا

خاتم جوان - مقاومت تهران

گروه‌‌ دوم:

خوش سیما - دشتستان بوشهر

هورسان رامسر - اودیمای نور

کیمیاگر تهران - گل نقش آران و بیدگل

شهرداری‌ارومیه - اسپورت هوشیار تبریز

انتهای پیام / 78002

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com