کد خبر ۸۰۱۲۹ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۴

کلاهبرداری میلیاردی از شرکت‌های بیمه در قم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری صحنه گردان تصادفات صوری و کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه با 15 فقره تصادف ساختگی به ارزش 20 میلیارد ریال در قم خبر داد و گفت: با دستگیری متهم، پنج نفر از همدستانش نیز دستگیر شدند.


سرویس شهرستانها:

سرتیپ «عبدالرضا آقاخانی» گفت: با شناسایی محل سکونت متهم اصلی تحقیقات گسترده کارآگاهان در این زمینه آغاز و نامبرده به همراه پنج نفر از همدستانش
دستگیر شد.
وی تصریح کرد: طی بازرسی از مخفیگاه این افراد اوراق سفيد امضاء و داراي اثر انگشت و نیز تعدادي سفته سفيد و نگارش شده کشف شد.
وی گفت: متهمان به 15 فقره کلاهبرداري از شرکت‌هاي بيمه به مبلغ 20 میلیارد ریال اعتراف که در نهایت با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.
آقاخانی تصریح کرد: کلاهبرداران با تشکيل باند، اينگونه جرايم خشن را مرتکب مي‌شوند و عمدتاً مصدومان خود را از افراد معتاد و يا بي‌بضاعت انتخاب و با دادن وعده‌هاي واهي و حق‌الزحمه بالا آنان را فريب داده که علاوه‌بر آسيب دائمي جسماني، صدمات روحي و رواني زيادي نیز براي آنها و خانواده‌هایشان به همراه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی استان قم از شهروندان در خواست کرد، در صورت اطلاع از فعاليت اين‌گونه شبکه‌ها، موضوع را به پليس اعلام کنند.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com