کد خبر ۸۰۲۳۹ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۳

گردهمایی اساتید سطح عالی و خارج حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد

گردهمایی اساتید سطح عالی و خارج حوزه‌های علمیه با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قم برگزار شد.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، گردهمایی  اساتید سطح عالی و خارج حوزه‌های علمیه ظهر امروز باهدف "بررسی تحولات اخیر منطقه" در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، آیت‌الله میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری،اساتید سطح عالی و خارج حوزه‌های علمیه در این مراسم حضور داشتند.

حوزه علمیه باید سد بزرگی در برابر نفوذ دشمن باشدآیت‌الله نوری همدانی: حوزه علمیه در برابر رباخواری بانک‌ها سکوت نمی‌کندهمایش ملی «بررسی آراء و اندیشه‌های تفسیری آیت‌الله جوادی‌آملی» در رفسنجان برگزار شد

سردار سلامی در این مراسم با تأکید بر اینکه دشمن ضربات سنگینی از جمهوری اسلامی ایران خورده است،گفت: ازلحاظ تاکتیکی، گرفتن یک کشتی و سقوط یک هواپیما یک عملیات است ولی ازلحاظ عقبه سیاسی، یک قدرت است، تمام استراتژی‌های دشمن شکست‌خورده است و راهبرد آن‌ها در تحریم شکست خورد و اکنون ما در آستانه اقتصاد بدون اتکا به نفت هستیم و این نیز برای ما یک دستاورد بزرگ بود.

آیت‌الله میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم بیان کرد: انقلاب اسلامی کارهای بزرگ و تاریخی انجام داده است که یکی از آن‌ها ایستادگی در برابر دیکتاتورها و فروپاشی نظام مارکسیست بوده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com